7 Reacties
één jaar geleden
Let op met rolgordijnen. Daar moet je de touwtjes van vastzetten. Verder stopcontact afdekken. Let overigens er ook op als je zeep etc hebt staan dat je kindje daar niet mee aan de haal kan. Hoogte zegt hier niks in. Die kleintjes kunnen goed klimmen en zijn best creatief. Sudocreme heeft ook een bepaalde aantrekkingskracht op die kleintjes🙈
één jaar geleden
Reactie op newmommy😍
Let op met rolgordijnen. Daar moet je de touwtjes van vastzetten. Verder st ...
Haha goeie tips! En die sudocreme 🫣 oow ik ken die verhalen🤣
één jaar geleden
Reactie op Sibellah
Een tip van mijn vader als je niet wilt dat ze hun kamer uitkunnen en zo ri ...
Oh wat slim. Dit hebben mijn schoonouders voor de honden gedaan. Ik zie het zo vaak, maar niet bij me opgekomen voor zijn slaapkamer.
Verder is dat touwtje van het rolgordijn indd HEEL BELANGRIJK. Heb een heel verdrietig verhaal gelezen een keer van een peuter die zo is overleden. Ik ga het maar niet delen, maar het was verschrikkelijk zielig.
Ikea heeft nu geen touwtjes meer, maar een stang ervoor in de plaats.
Ik lees mee. Goeie topic.
één jaar geleden
Wij hebben een traphekje in de deurpost zodat zijn deur open kan blijven. Verder goede vergrendeling van het raam! Toen hij 1.5j was, klom hij eens op de vensterbank. Hij had zijn hobbelpaard naar het raam geduwd. Is daar op geklommen en heeft toen, jawel het raam geopend. Dat was zo een klink waarbij je een knop moet indrukken om te draaien. Alles binnen 2 minuten, want ik stond tanden te poetsen. Godzijdank dat dat goed is gegaan en ik het verdacht vond dat hij een specifiek geluid maakte. Dus zet er ook een ketting op, die met sleutel op slot moet.