23 Reacties

5 jaar geleden

Wij gaan voor een Bugaboo Donkey Twin. Dan zitten ze naast elkaar, stang is verstelbaar en compact genoeg.

5 jaar geleden

Na lang twijfelen toch gekozen voor de abc zoom. Veel smaller dan de bugaboo en beide kinderen hebben genoeg ruimte!

5 jaar geleden

Weet iemand ook een goedkopere die geen duizenden euros kost? Dacht meer rond de 500, maar die zijn inderdaad lastig te vinden...

5 jaar geleden

Reactie op Tweeling 2020

Na lang twijfelen toch gekozen voor de abc zoom. Veel smaller dan de bugabo ...
Mag die al vanaf de geboorte ?

5 jaar geleden

Ik ga wel voor de bugaboo twin iets duurde maar wel super fijn om mee te lopen.. Marktplaats goed in de gaten houden heb je vaak een complete set op staan met maxi cosi en alles erbij

5 jaar geleden

Reactie op MamaDec2020

Mag die al vanaf de geboorte ?
Wij hebben met ligbak, stoeltje en maxi cosi. Dus dan wel ja.

5 jaar geleden

Reactie op TwinGirlsMom

Weet iemand ook een goedkopere die geen duizenden euros kost? Dacht meer ro ...
Op marktplaats heb je ook wel de duurdere, maar dan 2e hands! Dat scheelt vaak al een hoop.. weet niet of dat bij je/jullie past hoor!☺️

5 jaar geleden

Op marktplaats heb je ook wel de duurdere, maar dan 2e hands! Dat scheelt v ...
Ja, ben ook aan het struinen op marktplaats en Facebook, maar sommige vragen nog 1200 euro. Echt een enkele goedkoop, maar snel verkocht. Ik hou het in de gaten. Dank je 😊

5 jaar geleden

Wij hebben de nuna demi grow oxford gekocht!

5 jaar geleden

Reactie op Tweeling 2020

Wij hebben met ligbak, stoeltje en maxi cosi. Dus dan wel ja.
Ok heb je toevallig een voorbeeld

5 jaar geleden

Wij hebben ook de bugaboo, dan liggen ze naast elkaar en past gewoon door een deur heen.

5 jaar geleden

Heeft iemand een idee wat ik zou moeten doen.. mijn oudste kind is nu 1, kan goed staan maar nog niet lopen over ongeveer 5 maanden is de tweeling er. Ik zit onwijs te twijfelen wat ik zou moeten doen, of een tweeling kinderwagen en voor hem een zitje maar ik denk dat hij daarvoor nog iets te klein is en het is tegen die tijd ook weer koud of kan ik beter zo’n enorme drieling wagen kopen? Wat is wijsheid, hoop dat jullie mij tips kunnen geven 😬 alvast dank!

5 jaar geleden

Reactie op MamaDec2020

Ok heb je toevallig een voorbeeld
Dit is met de 2 ligbakken

5 jaar geleden

Reactie op loesnieuw

Heeft iemand een idee wat ik zou moeten doen.. mijn oudste kind is nu 1, ka ...
Een tweeling wagen en dan een draagzak voor een van de tweeling?

5 jaar geleden

Reactie op loesnieuw

Ik zou een tweelingwagen kopen met een meerijd plankje. Misschien is het dan even lastig maar niet zo lang. Een draagzak erbij zou inderdaad wel handig zijn.

5 jaar geleden

Een tweeling wagen en dan een draagzak voor een van de tweeling?
Heel goed idee dankjewel!

5 jaar geleden

Reactie op ksvs-24

Ik zou een tweelingwagen kopen met een meerijd plankje. Misschien is het da ...
Thanks voor het meedenken!!

5 jaar geleden

Joolz Geo2🥰

5 jaar geleden

Abc zoom

5 jaar geleden

Reactie op loesnieuw

Hoi! Ik loop een beetje tegen hetzelfde probleem aan. Mijn dochter is nu 11 maanden en ook zwanger van een tweeling. Nu was ik net bij de Prenatal om advies in te winnen en gaf die vrouw aan dat de tweeling ook echt wel samen in een lig bak kan in het begin. Ze vinden het juist fijn omdat ze dat in de buik ook gewend zijn. Geeft mij iets meer ruimte en heb je meer je handen vrij. Maar zo’n plankje is ook handig, ze zijn denk ik nog niet te klein om de hele tijd te staan. Dus misschien dan ook een draagzak mee... Het wordt dat he;)