11 Reacties

4 jaar geleden

Hier hetzelfde ervaren helaas馃槳 hij is tussen de gespjes uit gekropen toen die 6 maanden was net en zo voorover op z'n hoofdje heel hard krijsen maar verder geen bult of blauw en daarna weer vrolijk.. heb toen niet verder gebeld omdat hij zichzelf was. Weet niet of je de tandarts of miss juist de huisarts ook moet bellen bij zorgen?

4 jaar geleden

Oow bah.. dat moet vast schrikken geweest zijn! Ben wel blij dat je dit deelt. Een goede waarschuwing om extra op te letten! Geen ervaring maar je zou de ggd(cb) nog kunnen appen? Succes in ieder geval en hoop dat het allemaal mee valt!

4 jaar geleden

De goede tandjes zitten nog verweg. Het kan geen kwaad. Zolang zij goed alert is voor de rest moet je u geen zorgen maken. Maar het is idd heel hard schrikken.

4 jaar geleden

Ahh wat naar. Hoe gaat het nu met je dochter en jou?

4 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Hier hetzelfde ervaren helaas馃槳 hij is tussen de gespjes uit gekropen toen ...
Is even schrikken he! Heb de tandarts gebeld. We kunnen langskomen voor een check

4 jaar geleden

Reactie op lambi

De goede tandjes zitten nog verweg. Het kan geen kwaad. Zolang zij goed ale ...
Bedankt voor je reactie!

4 jaar geleden

Ahh wat naar. Hoe gaat het nu met je dochter en jou?
Ah bedankt voor je bericht! Dat is lief. Ze is heel vrolijk en eet goed! Heb wel de tandarts gebeld just to be sure. We mogen morgen langs komen. Met mij weer goed gelukkig! Goed geschrokken heb er slecht van geslapen zeg en ben nu steeds bang om de kamer uit te lopen...

4 jaar geleden

Reactie op Iem89

Is even schrikken he! Heb de tandarts gebeld. We kunnen langskomen voor een ...
Ja zeg voelde me flink schuldig heb ook even mee gejankt haha was er ook niet bij omdat de oudste naar bed bracht sindsdien gaan we met z'n alle naar boven als me man niet thuis is dan moet die maar even in zn bedje wachten馃檲 Hopelijk valt het allemaal mee zoals al werd gezegd de tandjes zitten nog goed beschermd maar blijft zo eng als ze klein zijn he

4 jaar geleden

Reactie op Iem89

Ah bedankt voor je bericht! Dat is lief. Ze is heel vrolijk en eet goed! H ...
Fijn te lezen dat ze weer vrolijk is en dat ze morgen even naar de tandarts kan. 馃檪 Begrijp helemaal dat je niet meer de kamer uit durft. Ga je de winkel nog bellen voor dat gespje? Dat hoort een kind niet open te krijgen.

4 jaar geleden

Fijn te lezen dat ze weer vrolijk is en dat ze morgen even naar de tandarts ...
Oh daar heb ik helemaal niet over nagedacht.. het is zo een draaistoel van nuna...

4 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Ja zeg voelde me flink schuldig heb ook even mee gejankt haha was er ook ni ...
Aah bij jou zit de schrik er dus ook goed in.. Ja hopelijk!!