14 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Hanababy
Mijn man wilde het zo zo zo graag. Britse korthaar. Maar ik maak me nogal z ...
Gewoon niet zelf de kattebakken doen en andere uitwerpselen opkuisen. En dan kan het best hoor :) wij hebben zelf ook 2 katten. Ik ben niet imuum en mijn vriend doet de bakken. Geen last van en al een aantal keer getest erop
5 jaar geleden
Ik heb tijdens mijn 1e zwangerschap een kitten gekregen met 32 weken. Ik vond het heel gezellig en mijn partner deed gewoon de bak enz.
5 jaar geleden
Wij hebben ook een nieuwe kitten. Nu 26 weken. Ik doe de bakken gewoon niet en als ik alleen thuis ben en de kitten heeft een 'ongelukje' gehad met uitwerpselen dan trek ik handschoenen aan die ik daarna kan weggooien.
5 jaar geleden
Ik heb een kitten een mannetje. Sinds een maandje. Heb aardig wat ervaring met katten. Ben nu 26 weken.
5 jaar geleden
Wij hebben 2 kittens sinds ik 12 weken zwanger ben en ik vind het heel gezellig (al wel intensief, maar dat kan ook door het ras komen). Bak doe ik inderdaad gewoon niet. Ik zie er eigenlijk alleen maar positieve kanten aan!
5 jaar geleden
Reactie op NoHa
Wist je dat je eigenlijk wel gewoon de kattenbak mag schoonmaken mits je de ...
Ik ga dit hier niet zeggen hoor 馃槀馃槀
5 jaar geleden
Ik ga dit hier niet zeggen hoor 馃槀馃槀
Hahaha nee snap ik. Doe ik ook niet thuis 馃槀 m'n man doet ze kattenbakken met alle liefde. Maar onze kattenkliniek zei dat tegen mij en daarna even gegoogled. Maar lekker de mannen laten doen. En de kans wordt nog kleiner op toxoplasmose als je ze niet verschoond
Overigens vertelde de dierenarts en mijn verloskundige dat immuun op toxoplasmose niets zegt want je kunt 10 jaar geleden immuun zijn geweest en nu niet meer. Het is niet iets blijvend ofzo. Daarom testen ze hier in ieder geval er niet op in het bloed.
Bovenal lekker genieten van de beesten zonder de lasten (tijdelijk) 馃槵馃榿馃槵馃榿馃槵