85 Reacties

4 jaar geleden

Wel de borsten, maar verder nog geen last en jij

4 jaar geleden

Beetje buikkramp en gevoelige borsten.... nog geen misselijkheid gelukkig!

4 jaar geleden

Wel de borsten, maar verder nog geen last en jij
Ik heb vooral last van ochtendmisselijkheid en gevoelige borsten...

4 jaar geleden

Tot gisteren heftige menstruatie achtige buikpijn, wrs ook door stres van huidige situatie en thuiswerken. Borsten voelen zwaar als baksteen, verder misselijk en merk dat mijn reukvermogen ook sterk toegenomen is

4 jaar geleden

Ontzettend moe en af en toe zeurderige buikpijn.

4 jaar geleden

Tot nu toe alleen last van m'n buik, ook veel winderigheid

4 jaar geleden

Tot nu alleen last van mijn buik en eerder moe

4 jaar geleden

Reactie op shirr

Ik heb vooral last van ochtendmisselijkheid en gevoelige borsten...
Daar heb ik nog geen last van, al wel opgeblazen gevoel sinds vandaag merk ik.

4 jaar geleden

Ja ikke heel erg vervelend maar hoort erbij

4 jaar geleden

Reactie op VGeelen

Ontzettend moe en af en toe zeurderige buikpijn.
Like me

4 jaar geleden

Ik heb last van pijnlijke borsten en lage rugpijn voor de rest geen klachten af en toe zo eens een kraampje dat ik denk en veel plassen

4 jaar geleden

Een klein beetje gevoelige borsten, en lage rugpijn. Vanmorgen stemmingswisselingen maar dit komt denk omdat het voor ons echt als een verassing kwam, verder voel ik me goed!

4 jaar geleden

Pijnlijke borsten maar ben abnormaal vol energie!

4 jaar geleden

Droge mond , moe en hoofdpijn en naar de avond toe meer onderrugpijn en mijn tepels die jeuken

4 jaar geleden

Eigenlijk al de hele week dezelfde klachten als voor een menstruatie. De lage rugpijn, licht krampend gevoel in de onderbuik, stemmingswisselingen, versterkt reukvermogen en met vlagen hoofdpijn. Enige wat ik extra heb zijn gevoeligere borsten (soms zelfs jeuk) waar ik echt niet meer op kan liggen, ochtend misselijkheid (chocomel en pasta als ontbijt is nu geen goed plan meer... haha) en ik wordt vaak overvallen met moeheid en opeens plassen. Maar voor de rest gaat alles goed😂, haha. Ik wel altijd al heftige pms klachten, weet niet of dat invloed heeft

4 jaar geleden

Heb een rommelige buik, ben steeds vaker misselijk. Kijk regelmatig nog steeds naar de test.. zo onwerkelijk ☺️

4 jaar geleden

Ik merk ook dat ik veel sneller moe ben, en weinig kan hebben op het moment. Misschien komt dat wel juist door de vermoeidheid. Ik ben ook ineens gestopt met medicatie voor mijn hypofyse dus misschien komt het daar ook wel door.

4 jaar geleden

Ik heb gevoelige borsten, regelmatig buikpijn, en beetje misselijk soms.

4 jaar geleden

Het valt me tegen hoe moe ik soms al ben! Daarnaast ook misselijk & hoofdpijn. En ook erg koude handen 🤔

4 jaar geleden

Ik vind het lastig te spreken over 'klachten' omdat het de bijsymptomen zijn van zo'n bijzonder proces. Voel me ontzettend dankbaar en ja ervaar ook zeker wel wat ongemakken, maar ergens ook fijn omdat het toch de extra bevestiging geeft naast de streepjes op het plasstokje😉. Dat gezegd hebbende. Voel inderdaad wel een hoop😅.. Pijnlijke borsten, soms wat hoofdpijn en voel inderdaad wel wat misselijkheid. Probeer voor het laatste steeds kleine porties te eten. Heb wel onwijs veel trek de hele tijd, maar weet niet of het door de lente komt🤷‍♀️. Ow en de stemmingswisselingen herken ik ook ontzettend🤣, mijn vent kan er gelukkig onwijs om lachen🙈 Zo fijn om na 2 jaar proberen eindelijk weer eens zwanger te zijn en hoop dat het deze keer wel helemaal goed gaat, maar voel me vooral positief❤. Misschien dat door de heftige ervaringen in het verleden mijn beeld wat anders is, maar omarm op dit moment elk symptoom van bevestiging.