19 Reacties

5 jaar geleden

Pure marketing zodat je daarna 'gedwongen' wordt om een andere kast te kopen. Zo hebben ze 2x omzet.

5 jaar geleden

Daarom kopen wij gewoon een stuva kast van de ikea. Met extra planken. En als de kleding wel langer wordt naarmate het ouder wordt halen we een plank of 2 weg. Scheelt ook in de kosten.

5 jaar geleden

Je kunt onder het hang gedeelte mandjes zetten met rompers en sokken ed. En later heb je niet direct een nieuwe kast nodig, zeker meisjeskleding heb je wel hang nodig, als het een jurkenmeisje is. En bloesjes hing ook altijd op.

5 jaar geleden

Reactie op SamanthaR

Daarom kopen wij gewoon een stuva kast van de ikea. Met extra planken. En a ...
Ja daar zitten wij ook aan te denken. Een PAX kast kun je altijd hergebruiken en indelen zoals op dat moment nodig. Maar ik snap gewoon niet waarom elke kinderkast zo'n niet logische indeling heeft.

5 jaar geleden

Wij hebben bij de baby dump babykamer ralph en daar zitten wel planken in en hang gedeelte

5 jaar geleden

Wij zien bij de meeste wel nog een plank onder, maar vonden het ook weinig planken. Bij navraag blijkt bij heel veel kasten dat je nog plakken na kunt bestellen

5 jaar geleden

Wij hebben juist meerdere hang gedeeltjes onder elkaar gemaakt, zodat je de kleine truitjes en jurkjes niet op hoeft te vouwen :) gewoon met een roede van de praxis overigens

5 jaar geleden

Wij hebben de hemnes ladekast met 8 lades. Ze is nu 2,5 en kan er nog steeds mee uit de voeten. Je zou ook een meidenkast kunnen doen. Dat zijn leuke kleinere kastjes met veel legplanken

5 jaar geleden

Ik denk ook aan een ‘gewone’ ikea kast en dan gelijk 3 kastdelen. Zo kun je tenminste jaren vooruit!

5 jaar geleden

Wij hebben een kast van woood gekocht met alleen maar planken. Hier hebben we 1 plank uitgehaald (aan beide zijden) en een stang geplaatst.

5 jaar geleden

Wij nemen een Pax-kast van 1 meter breed.. Lekker veel planken, 1 klein hanggedeelte en nog een paar lades.. Heerlijk veel ruimte!! 😃

5 jaar geleden

Wij nemen een pax kast van ikea die dingen gaat zo 25jaar mee en ook als je gaat verhuizen kan je hem gewoon weer in en uitelkaar halen

5 jaar geleden

Wij hebben een complete kinderkamer die die we weer gaan gebruiken. Maaaar als ik het over zou kunnen doen, was ik voor een pax van ikea gegaan veel handiger ook voor later.

5 jaar geleden

Ik heb nu een kast van ikea met 2 planken en een stang voor mijn zoontje van 2. Ik vind het fijn om alles met lange mouwen (truien/longsleeves/badjas/slaapzakken/jasje) te laten hangen. Voor de rest heb ik bakken op de planken (spijkerbroekjes/zachte broekjes/rompers kort/rompers lang/t-shirts/korte broeken.) Dat pakt lekker makkelijk. Onder de onderste plank, op de bodem, staan 2 van die ikea kallax manden, met hydrofielen/badcapes erin. Ik heb ook steeds maar 1 maat in de kast, lekker overzichtelijk! (Hoewel je steeds van die mooie maatlabels ziet 🥰)

5 jaar geleden

Bij mijn dochtertje hebben we direct een Ikea pax kast gekocht. Voor baby nummer 2 gaan we ook direct voor een pax kast. Ik raad dit ook iedereen in mijn omgeving aan, degene die een babykamer kast of set hebben gekocht kregen allemaal binnen no time spijt en zijn toen ook voor een pax kast gegaan haha.

5 jaar geleden

Ik heb hem trouwens wel als open kast en de indeling zoals op deze foto. Toen haar kleertjes niet meer dubbel konden hangen omdat de kleertjes simpelweg te groot waren, heb ik er een stang uit gehaald.

5 jaar geleden

Reactie op jasmineee

Ik heb hem trouwens wel als open kast en de indeling zoals op deze foto. To ...
Dit is echt een geniale tip! De lades van de commode puilen uit, maar de gewone kast is helemaal leeg omdat ik inderdaad geen plankjes heb. Deze ga ik echt onthouden!

5 jaar geleden

Reactie op jasmineee

Ik heb hem trouwens wel als open kast en de indeling zoals op deze foto. To ...
Wauw, dat ziet er super stijlvol én handig uit. Bedankt voor het delen 🥰

5 jaar geleden

Zijn er meer die de indeling van hun pax kast willen delen voor inspiratie? 😊