Mijn boy is 5.5 week en woog vorige week bij controle al bijna 5200 gram. Hij was ook 57 cm. Hij draagt nu nog 56 (heeft sowieso nooit in 50 gepast) maar het begint een beetje strak te zitten om zn buikje en zn broekjes zijn soms hoogwater haha. Nu heb ik net allemaal nieuwe broekjes en rompers in maat 62 gezocht maar die zijn echt huge. Wat trek je ze aan in de tussentijd? Welke maat hebben jullie kleintjes nu? Meer moeders met dit probleem?
Iemand enig idee hoe het merk ‘Dirkje’ valt? Klein of groot. ☺️
Ik heb een paar rompertjes van Dirkje en die zitten redelijk strak bij de beentjes (en ik heb geen dikke baby) maar t past net en ik heb 2 pakjes van Dirkje die vallen redellijk normaal, beetje aan de kleinere kant, maar scheelt geen hele maat hoor
Hier ook 🤭. Al zijn de mouwen dan nog een beetje lang. Maar 68 is dan weer ...
Je bedoelt dat de kleding verkeerd gemaakt is toch? ;)
Hier 62 van de hema zijn de truitjes te kort bij de romp en perfect bij de mouwen. Geen gezicht maar 68 is dan weer net een jurk bij hem🤣
Onze kerel zit al een paar weken in maat 68 (nu 4,5 maand). Hij heeft een vrij lang bovenlijf dus denk dat het niet heel lang meer duurt voor hij naar 74 gaat 😅
Bij mij heeft ze maat 68 maar gaat naar 74, afhankelijk van t merk, en haar romp is langer dan haar beentjes, dus truitjes heeft ze al eerder een maat groter aan, alleen zijn dan de mouwen te lang en zit het wat wijd, maarja anders is het een crop-top haha😂
Hier 4 maanden en draagt soms 62 soms groter. Truitjes is 56 of 62 prima. Broeken zijn een ramp! Heeft een behoorlijke dikke buik dus vaak zitten ze snel daar te krap