273 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Annmiek1

Iemand enig idee hoe het merk ‘Dirkje’ valt? Klein of groot. ☺️
Ik heb een paar rompertjes van Dirkje en die zitten redelijk strak bij de beentjes (en ik heb geen dikke baby) maar t past net en ik heb 2 pakjes van Dirkje die vallen redellijk normaal, beetje aan de kleinere kant, maar scheelt geen hele maat hoor

3 jaar geleden

Mijn klein draakje zit al in 74 en soms zelfs al in 80😱. Hij is echt enorm lang. Hij is ongeveer 4.5maanden oud

3 jaar geleden

Reactie op Nic33

Mijn klein draakje zit al in 74 en soms zelfs al in 80😱. Hij is echt enorm ...
Hier ook 🤭. Al zijn de mouwen dan nog een beetje lang. Maar 68 is dan weer te kort voor zijn romp. Kind is niet helemaal in verhouding 😂

3 jaar geleden

Hier draagt ze 62 maar past ook wel soms 68, alleen mouwen zijn dan wat te lang.. Maandag 4 maanden

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Hier ook 🤭. Al zijn de mouwen dan nog een beetje lang. Maar 68 is dan weer ...
Je bedoelt dat de kleding verkeerd gemaakt is toch? ;) Hier 62 van de hema zijn de truitjes te kort bij de romp en perfect bij de mouwen. Geen gezicht maar 68 is dan weer net een jurk bij hem🤣

3 jaar geleden

Reactie op Nic33

Mijn klein draakje zit al in 74 en soms zelfs al in 80😱. Hij is echt enorm ...
Haha ik ben blij dat we niet alleen zijn. Hier ook broeken 74 en truien/tshirts 74 worden nipt.

3 jaar geleden

Mijn dochter is inmiddels ruim 4 maanden en zit van sommige merken nog in 56 en de rest net in 62

3 jaar geleden

Reactie op annaniempje

Mijn dochter is inmiddels ruim 4 maanden en zit van sommige merken nog in 5 ...
Hier nog een 💗

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Je bedoelt dat de kleding verkeerd gemaakt is toch? ;) Hier 62 van de hema ...
Uiteraard! Ze maken gewoon alle kleding te smal! Ligt niet aan hem dat zn buik er niet in past😂

3 jaar geleden

62 is te kort bij armen, benen, buik... 68 perfect qua lengte maar alles veelste wijd😅

3 jaar geleden

Onze kerel zit al een paar weken in maat 68 (nu 4,5 maand). Hij heeft een vrij lang bovenlijf dus denk dat het niet heel lang meer duurt voor hij naar 74 gaat 😅

3 jaar geleden

Bij mij heeft ze maat 68 maar gaat naar 74, afhankelijk van t merk, en haar romp is langer dan haar beentjes, dus truitjes heeft ze al eerder een maat groter aan, alleen zijn dan de mouwen te lang en zit het wat wijd, maarja anders is het een crop-top haha😂

3 jaar geleden

Reactie op JenBR

Bij mij heeft ze maat 68 maar gaat naar 74, afhankelijk van t merk, en haar ...
Ooh en ze is vandaag precies 5 maanden

3 jaar geleden

Deze week 4 maanden en ze heeft maat 74, groeit zo snel 😓

3 jaar geleden

Niks over de maat, maar die van mij begint nu een beetje van die lekkere spekkies te krijgen. Plooitjes overal 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Shoef

Deze week 4 maanden en ze heeft maat 74, groeit zo snel 😓
Woooo dan is ze best groot toch? Elin is 4 maanden en zit in 62

3 jaar geleden

Hier 4 maanden en draagt soms 62 soms groter. Truitjes is 56 of 62 prima. Broeken zijn een ramp! Heeft een behoorlijke dikke buik dus vaak zitten ze snel daar te krap

3 jaar geleden

Wij zijn pas net overgestapt naar maat 62, volgende week 5 maanden

3 jaar geleden

Reactie op Huismus

Niks over de maat, maar die van mij begint nu een beetje van die lekkere sp ...
Heerlijk die spekbeentjes! Heeft mn zoontje ook🥰. Hij is 5 maanden en draagt maat 68, maar zal al snel naar 74 gaan vermoed ik.

3 jaar geleden

Ons zoontje is 4 maanden en draagt 68-74.