- Oorspronkelijk bericht van H91 -
Hallo allemaal,
In de december groep zie ik veel vaste mensen die reageren en het leek me dan leuk om misschien ook over andere dingen te kletsen. Sommige topics kunnen best verhit raken en zonder specifiek onderwerp zal dit denk ik wat minder zijn. En meer gericht dus op gewoon lekker kletsen.
Weet niet of er meerdere mensen zijn die dit leuk vinden?
Dit is een vervolg op:
https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-december-2020/kletstopic-deel-2-APv9DR
Nee. Hij ligt opengeritst klaar. Kind erin. Handjes in mouwtjes, beentjes ...
Nou.. Kido op de grond zetten... Armen er in.. Voetjes er in.. En rits aan de achterkant dicht doen 😂😂 op de opvang doen we 't wel eens met kindjes die poepluiers obsessies hebben 😂😂
Maar dan doe je dat bij kindjes die al kunnen zitten? Wat doe je als ze dat ...
Armen aan de voorkant er in.. Dan op de buik in bed leggen.. Voetjes er in en dan ritsen??
Maar jou kleine grote vent kan de rits nog niet openen lijkt mij?
Gewoon om te delen...
Geef je kleine een emmertje water en een kwast.. En laat ze lekker buiten de schutting, muur, grond verven super leuk! En Heeel magisch!
Hoi! Toevallig iemand tips om gerstekorrels weg te krijgen (of althans een poging daartoe)?
Mijn dochter heeft er sinds kort een paar op haar neus, denk als gevolg van een wondje die ze een paar maanden eerder had.
Wanneer gaan jullie naar het cb?
Hier de laatste keer met de bmr prik (maart ofzo was dat?) en toen zeiden ze pas als ze twee is we weer een uitnodiging krijgen.
Oke het is normaal dus 👍🏻 Vond het ergens wel wat lang, had het misschien wel fijn gevonden om het even over haar te hebben en hoe het gaat met haar ontwikkeling.