211 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op mooni
Oke het is normaal dus 👍🏻 Vond het ergens wel wat lang, had het misschien ...
Het is normaal maar je mag op behoefte gewoon een extra afspraak inplannen. Had ik ook gedaan voor wegen en meten (bewust geen weegschaal hier in huis) en toen vroeg ze ook over zijn ontwikkeling. Dus als je er behoefte aan hebt vooral even een tussentijdse afspraak maken hoor!
2 jaar geleden
Reactie op mooni
Oke het is normaal dus 👍🏻 Vond het ergens wel wat lang, had het misschien ...
Je kan altijd aangeven dat je graag even wilt babbelen.. Volgens mij is 't straks zelfs dat je ze pas weer ziet met de 4e verjaardag.
Als ze naar het kdv of pz gaat kan je dit hier ook vragen. 🙈
2 jaar geleden
Goedenavond! Onze dochter heeft deze week ontdekt dat ze zelf haar slaapzak uit kan doen. Ook vindt ze het heel leuk haar knuffeltjes en speen erin te verstoppen 🙈.
Iemand die dit herkent? Tijd om te stoppen met de slaapzak en over te gaan op beddengoed? Ik twijfel daarover omdat ze nog wel het hele bed doordraait gedurende de nacht.
2 jaar geleden
Goedenavond! Onze dochter heeft deze week ontdekt dat ze zelf haar slaapzak ...
Slaapzak omdraaien zodat de rits op haar rug zit?
2 jaar geleden
Reactie op Irma89
Hebben jullie al weleens koekjes gebakken met de dreumes? Hoe ging dat?
Yes! Regelmatig als het regent of cake/taart/cupcakes/etc. Zelf meet ik voor nu nog alles van te voren af. Dan mag hij via de barkruk erbij of gewoon op het aanrecht zitten. Telkens doet de kleine man het volgende ingredient erbij en helpt met het knopje indrukken op de mixer. Op het einde ook het deeg helpen in balletjes rollen of vormpjes vullenoid of hij krijgt wat deeg om mee te mogen spelen/voelen/ontdekken.
Oven is au dus daar blijft hij vanaf (tot nu toe).
En het leukste is erna samen het opeten ☺️