211 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Ff over het onderwerp "Speen afleren."
Mijn dochter heeft vanavond haar sp ...
Goed begin is het halve werk 😀👍🏾
(maar.. Hoelang zat je op de wc..... 🤨😉)
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
5 minuten ofzo..., 😂 😂 ik was iets aan 't terug lezen...
😂
2 jaar geleden
Mijn dochter is over haar kma heen gegroeid, super goed nieuws natuurlijk! Nu is het zo dat wij in overleg met de diëtiste haar gaan laten wennen aan gewone koemelk. Ze kreeg altijd neocate flesvoeding maar dit krijgen wij niet meer vergoed en is erg duur en over een maand is de voeding op. We moeten haar nu dus laten wennen aan gewonen koemelk en de flesvoeding afbouwen. Ik wil haar geen flesvoeding gaan ontzeggen en zeker niet de avondfles voor het slapen dus hoop dat ze gewone koemelk ook lekker vind als ik dit wat opwarm. Zijn hier meer moeders die hier al mee te maken hebben gehad en wat deden jullie?
2 jaar geleden
Reactie op mooni
Mijn dochter is over haar kma heen gegroeid, super goed nieuws natuurlijk! ...
Geen ervaring met kma. Maar gaf mijn kind de 1e keer 30 ml koemelk en toen dat ging hoogte ik telkens een beetje op. Het overige deel vulde ik aan met kv tot hij overging op volledig koemelk. Bij mijn kind ging dat heel rap. Ik kan mij zo voorstellen dat je met kma veel voorzichtiger bent.
2 jaar geleden
Reactie op mooni
Mijn dochter is over haar kma heen gegroeid, super goed nieuws natuurlijk! ...
Oe neocate is heeeeeel duur. Kreeg ik ook niet vergoed omdat hij na een dubbele blinde kma test geen resultaat had.
Nu ben ik aan het afbouwen van omneo nutrilon (geknipt koemelkeiwit maar niet zo fijn geknipt als in de neocate) gemend met nutrilon opvolg 3. Ik ben 2 weken lang steeds 1 schepje minder omneo gaan geven en een schepje meer nutrilon 3. Dit weekend wordt het 6 schepjes nutrilon 3.
Ik ben benieuwd. Ergens merk ik wel dat hij het voelt maar gelukkig tot nu toe niet het gegil toen hij 3 maanden oud was. Ik vind het ook erg spannend om straks een beetje koemelk bij de fles kv te doen.
Bespreek het met je consultatiebureau/kinderarts en volg vooral ook je eigen moedergevoel.
2 jaar geleden
Oe neocate is heeeeeel duur. Kreeg ik ook niet vergoed omdat hij na een dub ...
Ga je kv en koemelk mengen? Is dat wat ze adviseren met kma? Ben gewoon nieuwsgierig. 🙂
2 jaar geleden
Ga je kv en koemelk mengen? Is dat wat ze adviseren met kma? Ben gewoon nie ...
Hij had geen kma maar erg gevoelige darmen heeft hij wel. En ze raden aan bij het CB dat ik langzaam moest mengen dus dat doe ik nu. Toevallig net fles nutrilon 3 met een bodem koemelk gegeven... Its still alive! 👏🏾😀
2 jaar geleden
Vraagje, bestaat er zoiets als een buggy als kinderwagenstoel wat je erin en eruit kan klikken en wat dan ook als autostoel fungeert?
Dus eigenlijk een maxi cosi maar dan als autostoel en wat ook op de kinderwagen past
2 jaar geleden
Vraagje, bestaat er zoiets als een buggy als kinderwagenstoel wat je erin e ...
Goede vraag,.. Ik heb er nog nooit van gehoord..
Weet wel dat ze vroeger fietsstoelen hadden die je ook als hele lage buggy kon gebruiken.. 🙈 Ik geloof dat de buggy de autostoel samen de maxicosi + onderstel vervangen...
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Goede vraag,.. Ik heb er nog nooit van gehoord..
Weet wel dat ze vroeger fi ...
Waarom bestaat dat niet? Want nu moet ik met buggy in de trein want zo kan hij nog slapen in ligstand. Maar in een auto heb ik een autostoel nodig. Ik ga niet sjouwen met een maxicosi en om hem daarin te laten slapen vind ik niet fijn maar hij ook niet 🤔 lastig lastig
2 jaar geleden
Hij had geen kma maar erg gevoelige darmen heeft hij wel. En ze raden aan b ...
😀 Well done, mama!!
2 jaar geleden
Waarom bestaat dat niet? Want nu moet ik met buggy in de trein want zo kan ...
Ik weet niet precies wat je gaat doen.. Maar.. Ja geen antwoord op haha. De buggy kan inderdaad mee voor de slaapjes.. En de auto stoel moet mee in de auto.. Vaak staat die vast.. 🙄🤔 Maar als je dus inderdaad van trein naar taxi gaat.. Word 't al een lastig ding..
Goed punt wel!