211 Reacties

2 jaar geleden

Kan iemand mij deze tip uitleggen??? 🤔🤨
Als het grappig is dan lach je automatisch, toch?🤨 En anders was het gewoon niet grappig. Ik lach gewoon niet om stomme of foute grappen. Zeker niet bij volwassenen. Val mij niet lastig met je foute humor. 🤭

2 jaar geleden

Ik weet t even niet meer hoor. Waarom moet alles met zo'n strijd gaat bij i m'n dochter. Verschonen is drama, ze wil weg, huilen zeuren alles..... Slaapzak aan doen vind ze vreselijk. Wat doe ik verkeerd? Meer kindjes die zo doen?

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Ik weet t even niet meer hoor. Waarom moet alles met zo'n strijd gaat bij i ...
Hele dag aandacht vragen, achter me aan lopen opschoot willen

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Ik weet t even niet meer hoor. Waarom moet alles met zo'n strijd gaat bij i ...
Je doet niets verkeerd! Hier heeft ze ook van die dagen, niets is goed, alleen maar optillen, schone luier is zooooooo niet tof.. 'het is een fase' (maar wel heel kut soms) 😒 Zoek de leuke dingen, hoe klein ook, die maken het meestal wel goed. En die zijn er echt!

2 jaar geleden

Als het grappig is dan lach je automatisch, toch?🤨 En anders was het gewoo ...
Nou precies dat. Ik ga toch niet als een psycho nep lachen als ik het niet grappig vind? En het is mijn kind dus ik weet nu al dat zijn humor goed zit 😂 Ik vond het een heel vreemde tip.

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Hele dag aandacht vragen, achter me aan lopen opschoot willen
Accepteren en samen babydingen op tv kijken? Daar ont-monster-de mijn ukkie van en gaf mij rust. 😊🤗

2 jaar geleden

Nou precies dat. Ik ga toch niet als een psycho nep lachen als ik het niet ...
Je kind heeft je ook echt wel door hoor!! Als ik verdrietig ben dan wordt hij stil, stopt ie met klieren en issie heel lief. Dus een nep blije moeder herkent ie ook wel.

2 jaar geleden

Je kind heeft je ook echt wel door hoor!! Als ik verdrietig ben dan wordt h ...
Niemand moet nep doen. Je wilt je kind zo puur mogelijk houden inderdaad 😊

2 jaar geleden

Reactie op Sophie87

Je doet niets verkeerd! Hier heeft ze ook van die dagen, niets is goed, all ...
Ja moeilijke lange fase pfffoe. Heb er echt moeite mee joh. Ja ik geniet nu veel meer van kleine leuke dingen met/van haar idd.

2 jaar geleden

Accepteren en samen babydingen op tv kijken? Daar ont-monster-de mijn ukkie ...
Wij hebben geen tv en hou er niet zo van om der voor een beeld te zetten maar dankje voor de tip. (Kinder muziek vind ze ook leuk als ik dat gewoon aan zet) maar t moeilijke vind ik dat ik geen seconde wat zelf kan doen en dat was ik niet gewend omdat ze altijd lekker zelf speelde en verschonen.is zo'n strijd

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Wij hebben geen tv en hou er niet zo van om der voor een beeld te zetten ma ...
Mijn dochter vind sowieso muziek leuk. Net iets harder dan actergrond.. Ze komt vaak naar mij toe en dan begint ze te wiebelen, dan staat de muziek zacht.. Kijk naar haar, vraag wat er is. Ze kunnen al zo veel duidelijk maken. Mij dochter begint zodra ik zeg "we gaan zo eten" te mekkeren en jammeren.. Ze is gewend dat ik zeg. "We gaan eten" ze ook meteen eten krijgt... Ze moet nu leren wat het proces is dat er vooraf gaat. Aardappel schillen, koken, tafeldekken.. Nu ik dit stap voor stap uitleg, huilt ze minder. T is maar een tip 😁

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Mijn dochter vind sowieso muziek leuk. Net iets harder dan actergrond.. Ze ...
Ja hier snapt ze de volgorde ook aardig. Maar t zelfstandig spelen is momenteel niet Aanwezig... Ja leuk hè die dansende heupjes geweldig en vooral als ik mee doe

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Wij hebben geen tv en hou er niet zo van om der voor een beeld te zetten ma ...
Ja dat niets kunnen doen is een nadeel... Het gaat gelukkig altijd weer over en dan spelen ze weer naar volle tevredenheid. Ik zet hem niet vaak voor een scherm maar met flinke buien wel eens en dan zit hij te deinen op de muziek. Hij luistert actief en de muziek raakt hem, dat vind ik wel mooi. Wat plaatjes kijken vind ik dan voor een keer niet zo erg. Ik kom zelf uit een gezin waar (wat ik verschrikkelijk vind) de televisie van de ochtend tot aan de avond aanstaat. Dat is hier absoluut niet het geval maar ben ook geen geheelonthouder. Alles met mate. 🙂

2 jaar geleden

Als je naar bed wilt gaan maar ontdekt dat papa en de kleine vanmorgen nog even samen hadden gespeeld voor het aankleden 😅

2 jaar geleden

Ja dat niets kunnen doen is een nadeel... Het gaat gelukkig altijd weer ove ...
Ik heb wel eens dagen dat wij piejama-dag houden en dan staat die tv echt de hele dag aan. Op de radiozender of tvzender. Ik ben leidster en riep altijd:neeee ik speel later met mijn kind. Nou pffffff de ballen! Die tv is DE uitvinding. En natuurlijk compenseer ik het met goede fysieke activiteiten, ook buiten zodat hij ook verder dan 2 meter leert kijken 😉 En die van mij giert het uit bij babyTV!...... ik trouwens ook hihi

2 jaar geleden

Ik heb wel eens dagen dat wij piejama-dag houden en dan staat die tv echt d ...
Baby tv is sowieso een hit! En die tv /mobiel met filmpjes.. Is de uitvinding van de eeuw.. Als ik op de groep (kdv) moet opruimen met 8 rennende kids op mij heen die links troep maken wat ik net rechts heb opgeruimd... Tja dan is YouTube echt favoriet! 🙈

2 jaar geleden

Ik heb wel eens dagen dat wij piejama-dag houden en dan staat die tv echt d ...
Ik heb het afgelopen jaar echt veel pyjama dagen gehad. Op heel veel foto's zie je mij ook in pyjama. 😂🙈 En wat je zegt, het is niet alleen televisie. 😊

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Baby tv is sowieso een hit! En die tv /mobiel met filmpjes.. Is de uitvind ...
Zelfs op de opvang!! 😄😄😄

2 jaar geleden

Zelfs op de opvang!! 😄😄😄
Soms ja.. 🙈 Rond half 5 als iedereen opgehaald word en je 't hele lokaal nog moet opruimen, bedden opmaken en weet ik veel wat.. Ja soms wel 😂

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Soms ja.. 🙈 Rond half 5 als iedereen opgehaald word en je 't hele lokaal n ...
Ik begrijp je helemaal hoor. 😊