211 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Irma89
Dankje!! Ja denk dat dit meer is wat ik zoek😁
Deze neem ik wel eens maar is niet anders qua grote stukjes dan de olvarite potjes 12+, het is wel 1 van haar favoriete. Hier eet ze de potjes gewoon met haar handen (deels want ze probeert het ook zelf met de lepel) pompoen is iets steviger, wortel en courgette ook, broccoli is weer meer soeperig. Even uitproberen dus 😉
2 jaar geleden
Ben weinig bekend met Rapley maar eten is echt een proces met stapjes vooru ...
Ja hier ligt het helemaal onderin onder de ontbijtpap enzo. Is wel een AH xl, maar volgens is het niet perse een artikel dat alleen bij de xl wordt verkocht. Mama deli heeft volgens mij ook wat grovere voorverpakte groentemaaltijden. Dat ligt in het vriesvak.
2 jaar geleden
Vraagje:
Welke haargel kan je gebruiken voor kleintjes. Eentje die goed werkt, niet keihard wordt maar ook niet sufzacht is zoals die van zwitsal. Liefst natuurlijk vrij van alle shitstoffen EN lekker ruikt 😀
Ik moet die wilde manen van mijn zoon nu echt in bedwang gaan houden!
Tips?ervaringen?
2 jaar geleden
Reactie op baby-dec2020
Ja hier ligt het helemaal onderin onder de ontbijtpap enzo. Is wel een AH x ...
Ja je moet meer bukken in het schap nu ze ouder worden. 😅
2 jaar geleden
Vraagje:
Welke haargel kan je gebruiken voor kleintjes. Eentje die goed wer ...
Een Elviskuif houdt gewoon niet met Zwitsal. En hij ligt nog veel op zijn rug te spartelen. Helpt ook niet mee. Ik heb het antwoord ook niet voor je. Wie wel?
2 jaar geleden
Ken je dat, dat je je kind zo ongelofelijk hard knuffelt dat hij/zij je zat wordt? Ben zo ongelofelijk dol op mijn boefje. 🤗😍🤗
2 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Vriendin van mij gebruikt studioline haargel van L'Oréal.
Mijn uk heeft te ...
Jouw uk wordt toch ook geschoren?
2 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Haha hebben we 1 keer gedaan om de lengte gelijk te krijgen. En dan hielden ...
Hier ook nog niet gelijkmatig en nog veel fijn donshaar. 😊
2 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Vriendin van mij gebruikt studioline haargel van L'Oréal.
Mijn uk heeft te ...
Ik heb gisteren een haarstylingsprayding van naif gekocht om dezelfde reden, een staartje is echt geen gezicht, maar er niks mee doen staat heel verwilderd. Ik laat je wel weten of het bevalt. Al geloof ik dat het vooral verzacht en niet verstevigend werkt. Wordt vervolgd!
2 jaar geleden
Ken je dat, dat je je kind zo ongelofelijk hard knuffelt dat hij/zij je zat ...
Of jezelf betrappen dat je al 20 min ongegeneerd verliefd aan het staren bent naar je kind.......... Wachtende bij de kassa 😬
2 jaar geleden
Hier ook nog niet gelijkmatig en nog veel fijn donshaar. 😊
Wat schattig 😍
2 jaar geleden
Of jezelf betrappen dat je al 20 min ongegeneerd verliefd aan het staren be ...
En 's avonds als hij ligt te slapen filmpjes van hem kijken omdat je zijn geschater mist. 😊
2 jaar geleden
En 's avonds als hij ligt te slapen filmpjes van hem kijken omdat je zijn g ...
OOOOOOOH ik voel me heel erg betrapt nu want dat doe ik echt! Tot tranen toe omdat ik zo verliefd ben.. Ooooh ik ben dus niet de enige mom-nerd haha
2 jaar geleden
Reactie op Mamavanmarije
Ik heb gisteren een haarstylingsprayding van naif gekocht om dezelfde reden ...
Bij de drogist kwam ik niet veel verder dan de tip dat ik het minst sterke spul kon nemen. Zodat het niet hard wordt. Maar dan zit er dus zo'n mannen-aftershave-achtige geur aan en dat wil ik dus ook niet.
Of ik ben te kieskeurig.
Maar ik pak nu zijn voorste haartjes en doe het in een piepklein knotje zodat er niks in zn ogen kan prikken. Thuis klik ik er een minispeldje in. En omdat het wat krult valt dat speldje bijna niet op.
Boeie ook. Het is 2022, er lopen miljoenen debielen rond in vreemde outfits dus waarom raar doen over een elastiekje of speldje 😌
Gewoon doen hoor! Ik vind het eigenlijk ook best stoer
2 jaar geleden
OOOOOOOH ik voel me heel erg betrapt nu want dat doe ik echt! Tot tranen to ...
Nee ik kan herhalen herhalen herhalen. Zijn gebrabbel en gelach is het mooiste wat er is. ❤
2 jaar geleden
Bij de drogist kwam ik niet veel verder dan de tip dat ik het minst sterke ...
Die lotions wrijven ze tijdens het slapen er weer uit. Die van Zwitsal ruikt super lekker dus die houden we er in. Is ook het enige geparfumeerde dat ik voor hem gebruik. Voor de rest is zijn kapsel behoorlijk asymmetrisch door ahum mijn tussendoorse knipsessies. Doe ik niet meer maar het wordt zo snel lang. 🙈😳
2 jaar geleden
Die lotions wrijven ze tijdens het slapen er weer uit. Die van Zwitsal ruik ...
Neeeeeee jij bent zo'n moeder die zelf knipt 😂
Is het een bloempotje nu?