211 Reacties

2 jaar geleden

Haartjes van de kleine voor de 4e keer geknipt omdat hij op een furby begon te lijken.. Scheert m'n man zo een stukje wenkbrauw met de tondeuse eraf.. Nu lijkt hij wel een baby gangster. 🙂

2 jaar geleden

Neeeeeee jij bent zo'n moeder die zelf knipt 😂 Is het een bloempotje nu?
HAHA nee hoor!! Probeerde het bij de oortjes bij te knippen maar hij hield er vierkante hoekjes aan over. 😂 Hij zit vaker te tutten bij de kapper dan zijn mama. 😊

2 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Haartjes van de kleine voor de 4e keer geknipt omdat hij op een furby begon ...
Mijn man wilde ook de tondeuse gebruiken en dat heb ik tegengehouden. Zo'n apparaat is bedoeld voor kalende mannen, sorry als ik iemand beledig, maar mijn boefje heeft een mooie bos en daar gaat die maaier echt niet overheen. 😊

2 jaar geleden

Mijn man wilde ook de tondeuse gebruiken en dat heb ik tegengehouden. Zo'n ...
Dat zou onwijs zonde zijn.. als je perongeluk uit schiet ... of hij beweegt zijn hoofd... HAP stuk eruit. 😪😪

2 jaar geleden

Bij de drogist kwam ik niet veel verder dan de tip dat ik het minst sterke ...
Haha ja het is wat, die kapsels. Die spray van naif ruikt lekker en werkt even, maar niet erg lang. Mijn dochter the heeft nu echt zon lengte waar net niks mee kan, dus een staartje is dan echt zon sprietje bovenop haar hoofd🙃

2 jaar geleden

Mijn man wilde ook de tondeuse gebruiken en dat heb ik tegengehouden. Zo'n ...
Haha, hebben alleen de zijkanten en achterkant met de tondeuse gedaan. Het was over z'n oren heen gegroeid 🤣gelukkig groeit z'n wenkbrauw weer terug. Maar z'n bos krullen op z'n koppie punten we alleen. 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Haha, hebben alleen de zijkanten en achterkant met de tondeuse gedaan. Het ...
😀 Bos krullen. 😍

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Dat zou onwijs zonde zijn.. als je perongeluk uit schiet ... of hij beweeg ...
Mijn broertje heeft als kind zelf een keer een 'vierkantje' uit zijn haar geknipt. Bij zijn voorhoofd. Zag er niet uit. Dat kan dus ook nog. 🙈😂

2 jaar geleden

Er zullen wel tig topics geweest zijn maar ik ben nu al te scheel om verder te zoeken naar HET geschikte autostoeltje. Wie o wie tips tips Ik wil perse een slaapstand en hij hoeft niet meer achteruit. 😵

2 jaar geleden

Er zullen wel tig topics geweest zijn maar ik ben nu al te scheel om verder ...
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-december-2020/nieuwe-autostoel-Yl2V6Q Maaaar ik ben verliefd op de maxicosi axiss van de prenatal kan 1 kant op draaien.. en in slaapstand. Wel lastig te installeren met de gewone auto gordel, maar zodra die staat en vast zit. Is t prima.

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-december-2020/nieuwe-autosto ...
O top ik ga het opzoeken

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-december-2020/nieuwe-autosto ...
Klopt ben er ook nog steeds super blij mee! 😉

2 jaar geleden

Die is maar tot 4 jaar./18 kilo toch? Dan is hij er zo weer uitgegroeid. Ik zoek verder, er is zoooveel keus

2 jaar geleden

Die is maar tot 4 jaar./18 kilo toch? Dan is hij er zo weer uitgegroeid. Ik ...
Vanaf 4 jaar mogen ze op een stoel verhoger. 🙈 ik denk niet dat ik mijn 4 jarige nog in zoon stoel gedrukt krijg..

2 jaar geleden

Er zullen wel tig topics geweest zijn maar ik ben nu al te scheel om verder ...
Ik vind de cybex pallas m fix erg fijn. Die kun je blijven ombouwen tot er geen autostoel meer nodig is. Hij heeft wel een slaapstand, maar moet eerlijk zeggen dat we die bij onze oudste nooit gebruikt hebben (ook niet tijdens lange ritten). Ik heb ook nog 2 maxicosi stoelen, maar die vind ik echt niet fijn in gebruik en onze oudste weigert er ook in te gaan zitten.

2 jaar geleden

Staan die van jullie ook veel op de tenen?

2 jaar geleden

Yup is heel normaal.

2 jaar geleden

Yep. Kan die smurf net bij meer dingen komen dus tja begrijp het wel

2 jaar geleden

Moeder zijn is… Het helemaal gehad hebben voor de dag en dan ander half uur later nadat je kind eindelijk ligt te slapen haar eigenlijk mist🙈.

2 jaar geleden

Hoi mama's, Mijn zoontje van 14 maanden wordt tegenwoordig soms midden in de nacht, soms sochtends om 6.00 (voor hem vroeg) huilend wakker. Als ik dan naar hem toe ga veranderd het in krijsen en is hij niet te troosten. Hij is dan super gefrustreerd en gooit al zn knuffels en spenen uit bed. Als ik hem dan oppak is hij me ook aan het wegduwen enzo. Uiteindelijk lukt het soms om maar gewoon weg te lopen. Herkent iemand dit?