211 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Hoi mama's,
Mijn zoontje van 14 maanden wordt tegenwoordig soms midden in ...
Hey anoniempje: herkenbaar voor ons ook! Wij hebben geleerd om even 10 min. te laten huilen. Meestal was het meer een 'droom'huiltje. Als hij nog langer of juist harder gaat huilen dan kom ik naar hem toe. Meestal is hij binnen 3 min. weer aan het slapen. Als wij niks er aan doen. Hoe lastig het soms ook is..
Ik weet niet of jullie dit al hebben geprobeerd?
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Wat voor tandpasta gebruiken jullie... Ik kan haar niet leren om haar mond ...
Tandpasta waarop staat 0-2 jaar of 0-5 jaar. Ik heb altijd geleerd dat kleine kinderen niet hoeven te spoelen na tanden poetsen. Gewoon tandjes poetsen en klaar. Doorslikken van tandpasta is niet erg met die kindertandpasta.
2 jaar geleden
Peutertandpasta van Elmex (stond in miniverpakking om mee te nemen bij het consultatiebureau, maar ook tandartsen hebben vaak wel wat staan) alles met niet teveel fluoride is prima
2 jaar geleden
Reactie op MamaMila
Ik heb net mijn sokkenlade geordend en het gaf me een ongekend gevoel van v ...
Nee hoor. Dit is lekker toegeven aan het moederschap en het daarbij horende huiselijke bestaan. 😊
2 jaar geleden
Reactie op Brownie
Oh ja hier ook zo'n zin in. Maar vind moeilijk qua maat.
Ze zit al heel lan ...
Ik twijfel heel erg haha.
Afgelopen cb bezoek is ze niet gegroeit.. Dus ik verwacht een groeispurt ergens.. Ze draagt maat 86 veel, maar 92 is echt nog veeeel te groot. En zomer kleding is toch wel echt seizoen gebonden...
Ik koop gewoon een beetje in. De volgende maat.. 't shirts kunnen okk in 't najaar wel met een vest er over.
Alleen zolang ze nog niet loopt, zijn korte broeken niet echt een leuk idee denk ik.. Haha
2 jaar geleden
Reactie op Brownie
Oh ja hier ook zo'n zin in. Maar vind moeilijk qua maat.
Ze zit al heel lan ...
Ja, ben ik ook benieuwd naar! Zelfde situatie hier.
2 jaar geleden
Papa en mama gaan vandaag voor een dagje/nachtje voor het eerst na zijn geboorte er op uit! Zo naar uit gekeken, tot het moment daar is...🙈 Dan zit je toch niet lekker in de auto😅
2 jaar geleden
Reactie op First-time-mom
Papa en mama gaan vandaag voor een dagje/nachtje voor het eerst na zijn geb ...
Heel veel plezier!! 😀
2 jaar geleden
Zijn jullie kindjes ook zulke scheetfabrieken? Af en toe lijkt het alsof ik een extra vent in huis heb
2 jaar geleden
Reactie op Mamavanmarije
Zijn jullie kindjes ook zulke scheetfabrieken? Af en toe lijkt het alsof ik ...
Ik heb het idee dat hij door begint te krijgen dat het geknetter uit zijn kont komt. 🙈😂
2 jaar geleden
Ik heb het idee dat hij door begint te krijgen dat het geknetter uit zijn k ...
Hahaha Lauren vindt boeren en scheten ook echt hi-la-risch 🤣 Probeert ze het elke keer nog een keer te doen🙈
2 jaar geleden
Reactie op LMR
Hoe was het eigenlijk? Heb je nog wel ervan kunnen genieten
Heerlijk van genoten. Dit bleek, achteraf gezien, zeer nodig. Echt even tot ona tweetjes en van elkaar genieten. Maar wij miste onze boefje wel enorm! Iedere keer als wij weer een baby/dreumes zagen zeiden: 'we missen HJ" 😅
2 jaar geleden
Hahaha Lauren vindt boeren en scheten ook echt hi-la-risch 🤣 Probeert ze h ...
😂