- Oorspronkelijk bericht van H91 -
Hallo allemaal,
In de december groep zie ik veel vaste mensen die reageren en het leek me dan leuk om misschien ook over andere dingen te kletsen. Sommige topics kunnen best verhit raken en zonder specifiek onderwerp zal dit denk ik wat minder zijn. En meer gericht dus op gewoon lekker kletsen.
Weet niet of er meerdere mensen zijn die dit leuk vinden?
Dit is een vervolg op:
https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-december-2020/kletstopic-deel-2-APv9DR
Zijn hier meer kinderen die cellulitis hebben? Mijn dochter heeft dit nu al op haar bovenbenen en billen en zij heeft daarbij ook zeer forse bovenbenen en billen vooral. Begin mij toch zorg te maken ofzo, mijn schoonmoeder heeft zo’n zelfde postuur ik denk weleens dat het lipoedeem is, maar dit weet ik niet zeker durf ik niet te vragen ook.
Ja ik ga het daar maar eens vragen. Ik heb wel het idee dat je overal snel afgewimpeld wordt ofzo, maar goed als moeder ben je misschien soms ook bezorgder, ik weet het niet.
Aan de andere kant.. Wat wil je er aan doen als 't wel zo is.. Heeft het ve ...
Precies, dat bedoelde ik ook met bezorgder 😅😉, ik kan er inderdaad niet veel mee doen behalve dan bijvoorbeeld letten op wat ze eet maar goed op dit moment eet ze heel gezond.