14 Reacties
2 jaar geleden
Ik vind het ook veel geld. Momenteel doet een parcours van allerlei soorten kussens als obstakels om overheen te klauteren het nog goed. Ook moeders liggend op de vloer is een leuk klauterobject. 😅 Daarna moet ik iets anders creatiefs gaan verzinnen.
2 jaar geleden
Wij hebben een Wobbel. Betaalbaar en super leuk. Je kan hem neerleggen zodat ze erover heen kunnen klauteren maar ze kunnen er ook in liggen om te schommelen.
2 jaar geleden
Ik heb misschien een leuke tip. De gymmat van ikea! Als ik die opgevouwen neer leg kan mijn dochtertje daar net op klauteren en voorzichtig weer naar beneden. En mijn nichtjes van 3 en 8 gebruiken m graag als gymmat, dus kan nog even mee.
Ik heb een wobbel van marktplaats maar daar doet ze nog helemaal niks mee, ik denk dat ze daar nog iets te jong voor is. En de klimdriehoek (ik stond voor openingstijd bij de aldi te wachten😉) is nu nog net zo leuk om langs te lopen als de salontafel, daar klimt ze nog niet op. Dus ik denk dat je met die grote dingen prima kunt wachten op een leuke aanbieding, mijn dochtertje heeft er in ieder geval nog niet zoveel aan
2 jaar geleden
Ik heb alvast een klimrek gehaald voor m'n klauteraapje (€85 via bol.com). Is vooral voor als hij wat ouder is, maar hij kan er al op klimmen. Wel nog alleen onder toezicht uiteraard. De eerder genoemde gymmat van de ikea staat ervoor, dat vindt hij ook een leuk obstakel. Verder doen grote bankkussens het hier ook goed als klauterbaan (mocht je die hebben).
2 jaar geleden
Reactie op Sara86
Heel leuk klimrek! Heb je misschien een link van bol.com, want ik kan hem n ...
Het is deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/houten-wandklimrek-195-x-80-x-14-cm/9200000104845368/?Referrer=ADVNLGOO002035-G-114149506303-S-313207760094-9200000104845368&gclid=CjwKCAiAiKuOBhBQEiwAId_sK4kVLumd7VwPCnJzZ8ON5N_SZufC5H0T9zBKGA7X46JQ5N-VTxo5xBoCSlcQAvD_BwE
2 jaar geleden
Ik heb er eentje bij Sklum besteld. Goedkoper dan 100 euro, maar wel hoge verzendkosten helaas. Ook op Etsy staan er veel, maar volgens mij kwam ik dan idd ook vaak weer boven de 100 uit.
Ik moet hem ergens deze dagen binnenkrijgen dus kan nog niets zeggen over de kwaliteit. Iets te laat besteld voor mijn dochters verjaardag, oeps:)
2 jaar geleden
Ik zat ook al een beetje te zoeken en mijn oog viel op zo speelset van foam maar 159 euro vond ik toch ff wat té en dat ding is 2 meter lang dus dat elke dag in de woonkamer mmh.. twijfel. Dus met kerst een matras naar beneden getrokken en wat kussens van de bank erbij en zo een klimbaan gemaakt en ze vond het fantastisch.. dus voorlopig doe ik dat maar even tot ik iets leukers vind kwa prijs en makkelijk weg te zetten vind
2 jaar geleden
Reactie op Kleintje1991
Ik zat ook al een beetje te zoeken en mijn oog viel op zo speelset van foam ...
Klinkt goed.
Ik vind de prijs en de periode dat je kind er plezier van heeft het gewoon niet waard om die troep in mijn woonkamer te hebben. 😬🙈 Maar ik woon in een wijk met super veel speelveldjes waar we straks heen kunnen en hij gaat 3 dagen naar de opvang waarvan alles is om op de klauteren, dus ik heb makkelijk praten. 🙂
2 jaar geleden
Klimdriehoek, klimrek, diverse modellen - NIEUWE OPTIE!!!!
€ 85,00
https://link.marktplaats.nl/m1641201477?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
2 jaar geleden
Mijn zoontje klimt, onder begeleiding, de trap op en af. Is misschien ook nog een optie.