8 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft dit ook. Het zit precies waar dr scheldel begint. Ik heb dit nagevraagd bij het consultatiebureau, dit is een vetbultje. Zolang het beweegt is er geen reden tot paniek. Als ie niet meer beweegt moet je ‘m meten en als ie groter wordt, aan de bel trekken.

3 jaar geleden

Reactie op LPF2020

Mijn dochter heeft dit ook. Het zit precies waar dr scheldel begint. Ik heb ...
Ja precies, daar zit het bij hem ook. Ah fijn. Thnx!

3 jaar geleden

Onze zoon heeft dit ook. Wij hebben dit laten checken bij het consultatiebureau. Zij gaven inderdaad aan dat het een opgezette lymfeklier is, wat bij heel veel baby's voorkomt en wat vanzelf weer weg gaat. Is niets ernstigs, checken ze bij de volgende controle weer.

3 jaar geleden

Jaa bij mij ook

3 jaar geleden

Bij mijn oudste van 2.5 zit dit ook al zeker een jaar. Dinsdag voor de zekerheid een echo van zijn nek.. als het groter wordt of heel lang blijft zou ik het laten checken bij de huisarts

3 jaar geleden

Hier ook, in zn nekje! Cb zij idd ook dat het waarschijnlijk een lymfeklier is en zolang hij beweegt het niet zorgelijk is

3 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft ook zo'n bultje, maar dan achter haar oor. Volgens CB een opgezette lymfeklier. Zolang het niet groter wordt is er geen reden tot paniek en zal het uiteindelijk wel weer verdwijnen. Maar het bultje zit er nu inmiddels ook al bijna 8 weken.

3 jaar geleden

Reactie op DecemberGirl92

Mijn dochtertje heeft ook zo'n bultje, maar dan achter haar oor. Volgens CB ...
Je kunt altijd de huisarts bellen.. als jij je zorgen of twijfelt is dat genoeg reden om het te laten checken! Je continue afvragen of het misschien toch iets is geeft alleen maar onrust...