18 Reacties

4 jaar geleden
Ah oké wist niet dat je die eroverheen moest doen🙈 maar nu snap ik het hahaha

4 jaar geleden
Reactie op januari2021md
Ah oké wist niet dat je die eroverheen moest doen🙈 maar nu snap ik het hah ...
Ja er zitten van die gaten in waar je tepels doorheen moeten waar dus de kolf op gezet word. Als je die gaat dragen als 'normale' bh zullen je tepels er doorheen steken :p.
Weet niet of je een nieuwe trend wilt beginnen ? Haha
Ik had dus maat m terwijl ik normaal in shirts maat s heb, en normaal c75 en nu d80, hij zit dus wel aan de krappe kant maar dan blijven je kolf delen ook op z'n plek zitten

4 jaar geleden
Gewoon gaten geknipt in een H&M voedingsbeha 👍 werkt uitstekend met mijn Medela pomp 😁

4 jaar geleden
Reactie op Emma90
Ik vond deze heel fijn! Kolf en voedingsbh in 1 ☺️

Ja deze heb ik ook. Prima. Ook lekker dik als normale (voedings)bh.

4 jaar geleden
Heb twee sport bhs bij de lidl gekosht en hier gaten in geknipt. Werkt prima

4 jaar geleden
Reactie op Emma90
Ik vond deze heel fijn! Kolf en voedingsbh in 1 ☺️

Is deze ook prettig om als ‘normale’ bh gewoon de hele dag te dragen en dan dus gedurende de dag voeden of kolven? Ik gebruik nu die van medela maar die doe ik dus steeds even aan voor het kolven, dat is best veel gedoe.

4 jaar geleden
Reactie op Jennifer&Aydin
Is deze ook prettig om als ‘normale’ bh gewoon de hele dag te dragen en dan ...
Ja, kan je prima de hele dag aan. Er zitten net als bij een normale voedingsbeha clipjes aan zodat je makkelijk kan voeden. In het midden (ter hoogte van je tepels) zit een dubbele laag stof die je opzij kan trekken om de schilden van je kolf er doorheen te halen en zo handsfree kan kolven

4 jaar geleden
Reactie op Jennifer&Aydin
Is deze ook prettig om als ‘normale’ bh gewoon de hele dag te dragen en dan ...
Ik heb hem ook omdat ik fulltime kolf. Vind hem erg fijn zitten, lekker stretchy en zacht. Enige nadeel is dat je de naden aan de voorkant heel goed ziet door een strak shirtje heen. Maar ik draag veel blousjes en lossere dingen dus dat stoort me minder (en ik werk thuis dus ik zie niet zoveel mensen)

4 jaar geleden
Ik heb bij zeeman een sport bh gekocht voor €4,- en er gaten in geknipt. Werkt prima en een stuk goedkoper