18 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een oude sportbh stuk geknipt en die werkt erg fijn. Heb hem alleen niet de hele dag aan, alleen op de kolf momenten op het werk. Het kan misschien ook met een gewone bh.

4 jaar geleden

Ik heb die van medela en vond hem heel fijn! Hij is helemaal stevig elastisch en bovenaan een stevige band. Blijft prima zitten, maar doen hem wel alleen aan met kolven, verder gewoon voedingsbh

4 jaar geleden

Ik had er een van bravado (zalando). Die klik je op je voedingsbh.

4 jaar geleden

Sport bh kapot knippen! (Gaatjes bij je tepels) is mijn uitvinding haha

4 jaar geleden

Reactie op Diedietje

Ik heb die van medela en vond hem heel fijn! Hij is helemaal stevig elastis ...
Ik hetzelfde! Die kolf bh is ook niet bedoelt om normaal te dragen alleen tijdens het kolven. Zit super fijn en stevig kan lekker al kolvend door de huiskamer lopen😄

4 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ik had er een van bravado (zalando). Die klik je op je voedingsbh.
Deze heb ik ook:)

4 jaar geleden

Ik heb die van medela, maar ik deed hem over m'n eigen bh heen en alleen tijdens kolven, weet niet of het anders zou moeten aangezien je hem onder je shirt wilt ? Ik heb de mijne te koop ;) maatje m mocht je hem over willen nemen als je keus op medela valt

4 jaar geleden

Ah oké wist niet dat je die eroverheen moest doen🙈 maar nu snap ik het hahaha

4 jaar geleden

Reactie op januari2021md

Ah oké wist niet dat je die eroverheen moest doen🙈 maar nu snap ik het hah ...
Ja er zitten van die gaten in waar je tepels doorheen moeten waar dus de kolf op gezet word. Als je die gaat dragen als 'normale' bh zullen je tepels er doorheen steken :p. Weet niet of je een nieuwe trend wilt beginnen ? Haha Ik had dus maat m terwijl ik normaal in shirts maat s heb, en normaal c75 en nu d80, hij zit dus wel aan de krappe kant maar dan blijven je kolf delen ook op z'n plek zitten

4 jaar geleden

Gewoon gaten geknipt in een H&M voedingsbeha 👍 werkt uitstekend met mijn Medela pomp 😁

4 jaar geleden

Reactie op Diedietje

Ik heb die van medela en vond hem heel fijn! Hij is helemaal stevig elastis ...
Zelfde hier! Alleen tijdens het kolven, wel fijn hoor, ondertussen even tijd om online te gaan 😉 Kokend door het huis vind ik wel spannend, want soms valt het flesje eraf 🙈

4 jaar geleden

Ik vond deze heel fijn! Kolf en voedingsbh in 1 ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Emma90

Ja deze heb ik ook. Prima. Ook lekker dik als normale (voedings)bh.

4 jaar geleden

Heb twee sport bhs bij de lidl gekosht en hier gaten in geknipt. Werkt prima

4 jaar geleden

Reactie op Emma90

Is deze ook prettig om als ‘normale’ bh gewoon de hele dag te dragen en dan dus gedurende de dag voeden of kolven? Ik gebruik nu die van medela maar die doe ik dus steeds even aan voor het kolven, dat is best veel gedoe.

4 jaar geleden

Reactie op Jennifer&Aydin

Is deze ook prettig om als ‘normale’ bh gewoon de hele dag te dragen en dan ...
Ja, kan je prima de hele dag aan. Er zitten net als bij een normale voedingsbeha clipjes aan zodat je makkelijk kan voeden. In het midden (ter hoogte van je tepels) zit een dubbele laag stof die je opzij kan trekken om de schilden van je kolf er doorheen te halen en zo handsfree kan kolven

4 jaar geleden

Reactie op Jennifer&Aydin

Is deze ook prettig om als ‘normale’ bh gewoon de hele dag te dragen en dan ...
Ik heb hem ook omdat ik fulltime kolf. Vind hem erg fijn zitten, lekker stretchy en zacht. Enige nadeel is dat je de naden aan de voorkant heel goed ziet door een strak shirtje heen. Maar ik draag veel blousjes en lossere dingen dus dat stoort me minder (en ik werk thuis dus ik zie niet zoveel mensen)

4 jaar geleden

Ik heb bij zeeman een sport bh gekocht voor €4,- en er gaten in geknipt. Werkt prima en een stuk goedkoper