5 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter van 2,5 komt laatste weken soms wel 2-4x per nacht. ALS ze verder slaapt dan slaap ik ook wel maar meestal duurt het wel 1-2 uur voordat ze weer slaapt. Merk ook dat ik nu slecht begin te slapen omdat ik denk oh ze komt zo. En bij ieder tikje die ik hoor denk ik dat zij het is. Super irritant.

één jaar geleden

Helaas herkenbaar. Ik heb door de slaapproblemen van mijn dochter zelf ook slaapproblemen gekregen..

één jaar geleden

Vanmorgen was het weer half 4 🥱 gewoon helemaal aan staan en niet meer willen slapen..

één jaar geleden

Laatste maanden sliep onze dochtertje weer lekker goed door na een hele lange periode vaak wakker te zijn geweest midden in de nacht.. middagslaapjes en inslapen was overigens nooit een probleem geweest, maar de afgelopen week wel en dat in de avond en tijdens haar middagslaapjes en midden in de nacht wakker worden. Nu is ze ook aan het huilen en jammeren. Nachtlampje aan en deur open werkt niet, maar ze vraagt er wel altijd om. We dachten dat het misschien door haar middagslaapje kwam, maar tegen de middag kan ze al bekant haar ogen niet openhouden, dus dan ga ik er vanuit dat ze haar middagslaapje nog nodig heeft. Ik wil die ook niet te snel opgeven omdat ik denk dat dit een fase is, slaapregressie las ik 🤷🏽‍♀️ ik was serieus even vergeten dat die nog bestonden omdat het de afgelopen maanden zo goed ging met slapen 😅 maar goed we zien wel hoe het de komende tijd gaat, elk kind is natuurlijk anders. Maar ik schrik mijn eigen ook elke keer kapot als ze kei hard begint te huilen en dan slaap ik ook niet meer goed. En ik schrik ook van elke klein geluidje 🙈 Maar goed , alles is een fase (hoop ik) als iemand nog tips heeft om de kleine een handje te helpen dan zijn ze van harte welkom 😊 want laten jullie ze gewoon huilen totdat ze in slaap vallen, of gaan jullie regelmatig terug om te troosten? We hebben allebei geprobeerd maar het werkt niet. Totdat ik of mijn man er naast gaat liggen op een matras dan kan ze wel slapen. Ik ben bang dat we hier gewoon door heen moeten. Succes in ieder geval allemaal.

één jaar geleden

Wij gaan er ook bij zitten liggen