1065 Reacties

4 jaar geleden

Eerste tip van mij: Deze week is bij de kruidvat bio oil in de aanbieding. Om je buik mee in te smeren :)

4 jaar geleden

Handig! Ik zie bij meerdere winkels nu alles van Maxi Cosi met 20% korting, misschien ook handig voor anderen :)

4 jaar geleden

Kijk op fb of je daar een baby uitzet kan vinden.(marketplace, koophoekjes etc.) Ik heb daar alles vandaan, soms gratis, soms voor een klein prijsje. Is inderdaad al duur genoeg en vooral als je een tweeling verwacht 🙈 kleding koop ik wel nieuw

4 jaar geleden

Zalando lounge heeft nu allerlei leuke dingen om te kinderkamer aan te kleden. Wij hebben dit tapijt besteld, omdat ik heel graag een dierenkamer wil voor onze zoon.

4 jaar geleden

Wat een handige en leuke topic! ❤️

4 jaar geleden

Op marktplaats staat ook veel spul, het is misschien even goed kijken. Maar ik heb mijn 3 in 1 kinderwagen via marktplaats gekocht voor 40 euro. En het ziet eruit als nieuw

4 jaar geleden

Ik kijk nu veel op Limango, Veepee en Otrium. Het zijn outlets maar vaak wat voor kindjes en mama's.

4 jaar geleden

Little dutch heeft een sale hoek op hun eigen site 😍

4 jaar geleden

Super topic. Ik ben ook zo’n koopjesjager! Ik zag dit, as vrijdag bij Kruidvat. Ik hoor altijd veel goede dingen over Dr.Brown flessen 😉

4 jaar geleden

We hebben meerdere vrienden met kinderen die hebben aangeboden om eens bij hun te komen 'shoppen', dus dat gaan we straks eerst maar eens doen (scheelt ook weer) :)

4 jaar geleden

Toevallig dat ik net iets voorbij zag komen dat Mamaloessjop korting heeft!

4 jaar geleden

Zalando lounge heeft nu allerlei leuke dingen om te kinderkamer aan te kled ...
Er staan inderdaad heel veel leuke dingen op Zalando-Lounge

4 jaar geleden

Kijk ook eens op marktplaats enzo! Ik heb 2 volle vuilniszakken vol kinderkleding (maat 50 tm 62) gekocht voor 20 euro. Al gebruik je maar een paar dingen dan kan het nog uit. Overigens had ik met beide zakken geluk en zaten er superveel leuke spullen in!

4 jaar geleden

Wij hebben ons kamertje vanbabydump compleet 400 euro is gewoon basic wit

4 jaar geleden

Tip inderdaad marktplaats in de gaten houden. Ik heb gisteren via marktplaats een mamaroo schommelstoel opgehaald voor 50.-. Zo een geluk mee, want die stoelen zijn tweedehands vaak nog ruim over de 100.-.

4 jaar geleden

Ik heb op marktplaats een sleepyhead gekocht voor 55 euro. Ziet er uit als nieuw en alles is wasbaar. Ontzettend blij mee, voor de normale prijs zou ik hem nooit kopen.

4 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Eerste tip van mij: Deze week is bij de kruidvat bio oil in de aanbieding. ...
Tipje: Bij de Bijenkorf is de fles van 200 ml nu voor €17,- Bij Kruidvat betaal je voor de fles van 200 ml €28,79

4 jaar geleden

Ik koop bij hema super kwaliteit van rompertjes zeker die van bamboe en ze gaan ook aan de zij open dus makkelijk om aan en uit doen en nu -50% op heel veel artikelen 😍🤩

4 jaar geleden

Ik koop bij hema super kwaliteit van rompertjes zeker die van bamboe en ze ...
Is waarschijnlijk zomerkleding?

4 jaar geleden

Ons 3e kindje dus veel spullen al aanwezig. Wel een tip, Prenatal heeft volgens mij 2 keer in het jaar de mama mazzeldagen. Was ook altijd een week in september. Dan krijg je op alles korting. Dus voor duurdere, nieuwe spullen is dat het wachten waard.