1065 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Nicole-kth

Die hebben wij ook gekocht!! Heel blij mee😀
Wij ook! Wilden eerst de Joolz kopen en maxi cosi van Cybex. Hebben nu 900 euro bespaard! En kan jullie vertellen dat wij erg kritisch zijn!

4 jaar geleden

Ook nog in het grijs, blauw en roze 😊

4 jaar geleden

Voor de dames in de buurt van purmerend. Bij de babywinkel op padjedijk (mama en ik heet ie dacht ik), hebben ze een lange wand met kleding voor 50% korting. Zowel jongens als meisjes en meerdere maten. Gaat om merkjes als noppies en name it. Ik werd er blij van in ieder geval ;)

4 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Heb je deze ook gedragen!? Ik vond het net een rugzak met erg weinig steun. ...
Yep, had hem al eerder gepast (met zo'n zware pop 😉) bij Babypark en daar ook meer uitleg gekregen. Zit perfect bij mij!

4 jaar geleden

Reactie op Comingsoon

Wij ook! Wilden eerst de Joolz kopen en maxi cosi van Cybex. Hebben nu 900 ...
Dat is een geruststelling! Waren al beetje bang dar we zijn opgelicht 🤭 omdat je het merk nergens echt hoort🙄

4 jaar geleden

Mitoeti heeft vandaag 15% korting op de gehele collectie, voor de liefhebbers. Babystyling heeft altijd korting als je de code; babyshopping ;gebruikt

4 jaar geleden

Dit weekend 10% korting op stokke tripp trapp stoelen en 15% op accessoires bij prenatal, maar ik twijfel of deze aanbieding wel goed genoeg is of dat het beter kan 🧐. Weet iemand dat toevallig? 😇

4 jaar geleden

Reactie op Emmeey

Dit weekend 10% korting op stokke tripp trapp stoelen en 15% op accessoires ...
Kan beter! Kijk vooral naar totaal pakketten die zijn vaak iets aantrekkelijker

4 jaar geleden

Reactie op Nicole-kth

Dat is een geruststelling! Waren al beetje bang dar we zijn opgelicht 🤭 om ...
Die vrouw die mij hielp in de winkel legde uit dat het een Amerikaans merk is en dat Nederland voor hun maar klein is en ze daarom geen moeite doen om de wagen hier te promoten :)

4 jaar geleden

Reactie op Jane86

Kan beter! Kijk vooral naar totaal pakketten die zijn vaak iets aantrekkeli ...
Dankje voor je antwoord, ik wacht rustig af 😊.

4 jaar geleden

Reactie op Emmeey

Dit weekend 10% korting op stokke tripp trapp stoelen en 15% op accessoires ...
Zo ver ik het weet heeft prenatal in het voor en najaar grote acties qua afprijzing van producten/ merken.

4 jaar geleden

Waterwipes doos van 9 pakken is in de aanbieding bij de kruidvat. Kreeg hem vandaag voor €10.50 mee, ook al staat er op het kaartje in de winkel dat hij in de aanbieding is voor 17.50 euro. Prijs foutje geloof ik 😁👍

4 jaar geleden

Reactie op Yaaaaaan

Waterwipes doos van 9 pakken is in de aanbieding bij de kruidvat. Kreeg hem ...
Een tip: Huggies heeft ook vochtige doekjes op waterbasis (99%), 99cent, altijd bij zeeman en action verkrijgbaar, soms ook bij kruidvat maar ook online. Niet te nat niet droog ideaal.

4 jaar geleden

Bij Limango zijn verschillende Little Dutch artikelen in de aanbieding! Heb 2 mooie Aankleedkussenhoezen gescoord 😁

4 jaar geleden

Mijn moeder gaf aan dat als je broekjes met voetjes eraan koopt ook badstof haarelastiekjes (Bijv bij Action te koop) om de enkeltjes te doen zodat de beentjes niet in de broekspijpjes verdwijnen ☺️

4 jaar geleden

https://www.samplestocksale.nl/

4 jaar geleden

Vanaf maandag :)

4 jaar geleden

Bij de Dirk, pampers in de aanbieding.

4 jaar geleden

Bij de action hebben ze leuke spulletjes en dekentjes voor in de babykamer.

4 jaar geleden

Reactie op Jane86

Kan beter! Kijk vooral naar totaal pakketten die zijn vaak iets aantrekkeli ...
Bijv. bij de Babydump of Babypark. Wij hebben de Kidsmill Up (opvolger Stokke) gehaald en kregen inderdaad meer korting dan via de Prénatal. Al is het nog steeds prijzig... Je kunt natuurlijk ook voor 2e-hands via Marktplaats gaan.