86 Reacties

5 jaar geleden

Kleine poepen beer (bij poepen haha) Kleintje (bij tuttelen) Terror baby (Bij huilen) Klein beestje (bij gekke geluidjes) Fragielke (van fragiel, als hij zielig doet) Enz enz ik gooi er de hele dag van alles en nog wat uit馃ぃ

5 jaar geleden

Oekeltje

5 jaar geleden

Kleine poepen beer (bij poepen haha) Kleintje (bij tuttelen) Terror baby (B ...
Oja terror wij ook ja 馃ぃ Ja, ik verzin ze ook ter plekke soms hahaha

5 jaar geleden

Boekem芒ntsje, is Fries. Geen idee hoe ik het ff moet vertalen hahahaha. Iets met mannetje in ieder geval

5 jaar geleden

Meiske, Frummeltje omdat ze zo klein is. Mijn moeder noemt haar muisje , dit was 31 jaar mijn bijnaam en zij is de enige die hem van me mag stelen haha

5 jaar geleden

Noennie, noenoe, tjoenkie, noeksie 馃槀

5 jaar geleden

Kleine tuttenbel( als ze heerlijk onschuldig aan het kijken is als ze weer heeft doorgelekt馃檲馃挬 Melkmonster ( drinkt heel goed)

5 jaar geleden

Onze dochter heet Fien. Blijkbaar rijmt daar van alles op 馃檲 nooit over nagedacht. We noemen haar - Fien de slaapmachien - Fien de poepmachien Maar ook - Fienie mouse ( ik vind m te schattig) - Fienemans - Fientje Daarnaast ook nog - mopsie flopsie - lekkerding - bibsie flipsie We noemen haar niet zo vaak gewoon Fien 馃檲 Mijn andere dochter heet Lotte. Ook zij heeft meerdere namen waar ze op reageert -ettol (Lotte omgekeerd) - plokto -plotje Mn zoon Guus reageert ook op Henk 馃檲 of henderik Jan de tuinman

5 jaar geleden

Veertje Veertje koekenpeertje En daaruit komt voort Koekie Koekster Koekinator Koekelinde ectect

5 jaar geleden

Illy (hij heet ilan) Illy Willy Booboo Chuckie (bij krijsen, of regeldagen)

5 jaar geleden

Kleine poepiemonster

5 jaar geleden

Wij noemen mijn zoontje: Mister sweetface Frummel Mammie Omdat hij te cute is馃槉馃グ

5 jaar geleden

Mijn dochter heet Loua-knox Ik zeg vaak: Lou-Lou beertje Noxy Boxy Mieke muis Klein muske

5 jaar geleden

Frummeltje Koalabeertje Punkzilla, vanwege haar kuif en omdat ze kan hard kan grommen 馃槄

5 jaar geleden

Oh ja en melkiemonster

5 jaar geleden

Reactie op esther_t

Boekem芒ntsje, is Fries. Geen idee hoe ik het ff moet vertalen hahahaha. Iet ...
Ohja! Schiet me net te binnen, heb er nog een paar 馃槀 Black metal Thys omdat ie zo kan brommen hahahaha en s没plapke, zuiplapje in het Fries. Hij krijgt nutrilon forte, maar nog drinkt ie vaak teveel 馃ゴ

5 jaar geleden

Reactie op suus83

Onze dochter heet Fien. Blijkbaar rijmt daar van alles op 馃檲 nooit over nag ...
Hahaha dat laatste! 馃槀

5 jaar geleden

Ze heet Pien en is nogal gek op eten. - CamPiena - Pienranja - the lady

5 jaar geleden

Mijn zoon heet Wolf. Hij is en ik noem hem mijn lievelingsvriendje, vriendje, of soms snurkie omdat hij beetje snurkt.

5 jaar geleden

Onze dochter heet Fien. Ik noem haar vaak Fientje op popje. Haar tante kwam ook met een geweldige bijnaam: fienieminie. Ze is namelijk een kleine dame馃槀