11 Reacties

5 jaar geleden
Volgens mij is de uurprijs wettelijk vastgelegd. Het enige dat ik me kan voorstellen is dat het lastig is als iemand anders ook hulp van haar krijgt in dezelfde week. Dan is er een kans dat je een vervanger krijgt. Kies verder vooral iemand/een bureau waar je een goed gevoel bij hebt

5 jaar geleden
Ik vind het fijn als je op iemand terug kunt vallen stel je heb een slechte ervaring! En dat kan niet met elke zzper denk ik! Niet zo makkelijk met als een ander bedrijf.. verder kwa kosten geen idee!! Denk niet dat het duurder is je krijg vergoeding van je zorg verzekering en waar jij je zorg kiest is aan jouw toch? Staat vast en zeker op hun site en ander bel eens met je zorgverzekering!

5 jaar geleden
Ik heb ook een zzp'er als kraamzorg, ik heb dit wel via een bemiddelingsbureau gedaan, dus mocht het niet klikken dan krijg ik een andere zzp'er toegewezen die dan beschikbaar is. Woensdag ontmoet ik de kraamhulp, ben heeeel benieuwd. De verloskundige praktijk waar ik zit kennen haar, ze schijnt een pittige te zijn maar ze heeft ook ontzettend veel kennis en is ook nog eens lactatiekundige. Als dat betekend dat ik een schop onder mn hol nodig heb doorsta ik dat met liefde hahaha.

5 jaar geleden
Reactie op Hennetje
Wij hebben een zzp'er, die we persoonlijk kennen. Zij staat ingeschreven vi ...
Ik las op de website van kraamzorg1op1 dat zij met alle zorgverzekeringen zijn aangesloten.. ? Hoe kan dat

5 jaar geleden
Reactie op Hennetje
Ja, deze zzp organisatie wel. Maar niet alle zzpers zitten bij deze organis ...
Oowh zo.ik snap het

5 jaar geleden
Een zzper zal zich bij een kraamorganisatie zijn aangesloten. Stel dat ze ziek is zal er vervanging moeten komen. Het tarief zal zij zelf declareren en in principe betaal je je eigen bijdrage maar alles gaat via je verzekering. Ee kraamzorg uur is rond de 45 euro wat de verzekring betaald aan kraamzorg. Vraag bij welke organisatie ze voor werkt. Zij betalen een zzper

5 jaar geleden
Reactie op TienVD
Voordeel is dat je vooraf weet wie je krijgt, ipv dat een grote organisatie ...
Precies! Ik heb een aantal geleden ook al kennismaking gehad bij mij thuis. Ook hoefde mijn bed van haar niet op klossen, onhandig bed, omdat ik toch geen bv ga geven.
Super fijn om te weten wie je in huis haalt, want ik wilde iemand die wel minimaal 20 jaar ouder was dan ik met veel ervaring. Als ze echt ziek zou zijn weet ik ook al wie ik krijg, kennis van haar.