6 Reacties

5 jaar geleden

Ik ga alleen een kruik gebruiken in de kinderwagen. In het wiegje ga ik geen kruik leggen omdat ik aerosleep ga nemen en anders smelt 't er door heen. Gewoon de kamer goed op temperatuur houden

5 jaar geleden

Pittenzak mag geloof ik niet. (Al kan ik nu even niet bedenken waarom. Wij hebben twee van deze. Ideaal! Wordt niet superheet maar wel lang warm, lekt niet, binnen 2min opgewarmd, deze kunnen op de aerosleep matras. Kraamzorg vond het ook echt topuitvinding ipv gevaarlijke, lekgevoelige aluminium kruiken.

5 jaar geleden

Reactie op SamanthaR

Pittenzak mag geloof ik niet. (Al kan ik nu even niet bedenken waarom. Wij ...
Mijn kraamverzorgster zei bij onze kennismaking juist dat ze nieuwe (!) aluminium kruiken wilde zien. Dit terwijl ik ook elektische wilde kopen. Ze vond die allen geschikt voor het voorverwarmen dus ze wilde echt dat ik die andere zou kopen (besteld via babypark nu in de aanbieding 2 voor 18 euro, super goedkoop).

5 jaar geleden

Reactie op SamanthaR

Ik heb deze ook, bij me eerste zoontje ook gebruik ideale dingen, precies op de juiste temperatuur.

5 jaar geleden

Reactie op SamanthaR

Pittenzak mag niet omdat die pure warmte geeft en je kindje zich daaraan kan verbranden

5 jaar geleden

Hi allemaal, Er bestaan al verschillende topics met hetzelfde onderwerp in jullie geboorteclub. Ik heb er een opengelaten, willen jullie hier verder kletsen over dit onderwerp? Zie: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-december-2020/kruik-of-pittenzak-gOKAR5. Bedankt! Groetjes, Laura