10 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg ik vind een kussen ook eng maar merk dat ie er aan toe is

2 jaar geleden

Hier slaapt hij sinds een week of 2 onder een dekbed. Ik heb alleen nog geen kussen gekocht en ik ben ook zoekende. Wat ik een beetje heb begrepen is dat je het beste een dun kussen kunt kopen, blijf het alleen zo lastig vinden. Zelfde als met matrassen, er is zoveel keuze en waar doe je goed aan?

2 jaar geleden

Hier slaapt mijn zoontje sinds een maandje op kussen Joepi en onder een kinder dekbed. Beide gekocht bij Beterbed. Het bevalt echt super.

2 jaar geleden

Gebruiken jullie nu een ander dekbed voor het ledikant dan straks voor het peuterbed?

2 jaar geleden

Reactie op Romaan

Gebruiken jullie nu een ander dekbed voor het ledikant dan straks voor het ...
Nee, ik niet. Ik heb zijn peuterbed al in elkaar gezet, alleen wil hij er nog niet in slapen. Het dekbed 120x150 past prima in zoveel het peuterbed als nog in zijn ledikant. Hier slaapt hij onder een 4 seizoenen dekbed ivm de kou boven.

één jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Hier slaapt hij sinds een week of 2 onder een dekbed. Ik heb alleen nog gee ...
Kijk even naar de tests van Consumentenbond. Wij zijn lid. Voor €5 pm. ben je lid en scheelt veel tijd en moeite bij alles wat we aanschaffen. Zo hebben wij toen de nummer 2 uit de test gekocht, scheelde €100 met de nmr 1. Was een Ikea matras.

één jaar geleden

2 weken terug wou mijn dochter niets van dekens weten.. Nu slaapt ze er onder... 🤷🏻‍♀️😅 Als ze Heeel onrustig is qua slaap, krijgt ze 's avonds als wij naar bed gaan alsnog de winterslaapzak aan. Maar 't is hu al 4 dagen op rij dat ze slaapt onder de deken en ook wakker word onder de deken

één jaar geleden

Hier ook alleen pas onder een dekbed, wel met slaapzak nog eronder ivm de kou. Hij wilt op de bank of in de wagen ook nooit iets van een deken maar in bed is het nu wel prima!

één jaar geleden

Ik zit hier naar te kijken. Is vast en kan open geritst worden. Kan hij het ook niet over zich heen trekken

één jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Ik zit hier naar te kijken. Is vast en kan open geritst worden. Kan hij het ...
Heb je een linkje?