52 Reacties

5 jaar geleden

Ik draag gewoon leggings en hele lange shirts wat over de kont vallen

5 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik ben vooral veel thuis dus lekker een lossen sport of huis broek

5 jaar geleden

Je moet maar denken, het is voor een goed doel! Soms mag je wel even lekker klagen. Ik zelf draag veel jurkjes met een panty. Vind ik heel fijn zitten. En thuis een positie legging met een mega trui. Broeken ga ik niet eens meer aan beginnen🤰🤣.

5 jaar geleden

Zwangerschapsleggings en een oversized t-shirt thuis. En voor buiten Zwangetschapsleggings en oversized truien/jurkjes.

5 jaar geleden

Zeker herkenbaar, moet nog 6 weken. Zit veel thuis en draag hoofdzakelijk joggingbroeken of trainingsbroeken die bij de zeeman vandaan komen. En te grote shirts erop. Heb al zoveel geld uit moeten geven aan positiekleding vanaf week 6 al. Was en ben daar zo klaar mee.

5 jaar geleden

Zoals al gezegd hier om buiten te gaan zwangerschapsleggings en lange trui/ bloes en thuis gewoon een T-shirt en boxer van mijn ventje :)

5 jaar geleden

Ik heb nog wel 2 positiejeans die nog redelijk passen, die draag ik als ik boodschappen ga doen. Thuis gewoon lekker joggingbroek of positielegging met een sweater van mijn man

5 jaar geleden

Jaaa de laatste weekjes... mag hoor af en toe klagen😉 doe ik ook!! Ik draag veel leggings en oversized truitjes/shirts of jurkjes. Alleen kan ik bijna geen schoenen meer aan... daar zit ik weer mee. Heb nu alleen nog een gympie die half versleten is die ik nog aan kan😅 maar ach nog 7 weekjes, daarna komt het weer goed.

5 jaar geleden

Herkenbaar... thuis joggingbroek of legging, buiten de deur nog wel een broek of jurkje met panty. Het aandoen van schoenen is echt vreselijk. Lopen is waggelen geworden en ben mega snel buiten adem. Fietsen redt ik niet meer en die buik wordt gewoon mega onhandig. Ik probeer nog wel zoveel mogelijk te doen om een beetje in beweging te blijven, net dus de badkamer schoongemaakt, vond mijn rug niet fijn maar doe de rest van de dag niets meer. Ik moet nog 6 weken, heb zelf sterk het gevoel dat ie eerder komt 🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Ooooh ik ben het ook spuugzat,vandaag 33 weken en begin een partij vocht vast te houden,niet normaal, ik herken mezelf gewoon niet meer in de spiegel! En alles doet zeer qua banden,bekkenbodemspier en nu ook heupen..alleen liggen gaat nog redelijk totdat ik me om wil draaien,dat doet ook zo'n zeer😤

5 jaar geleden

Ooh meis snap heel goed dat je er al helemaal klaar mee bent!😘 hier the same. Kan alleen nog maar zwangerschap joggingbroeken aan met een trui of shirt en vest of een jurkje. Schoenen beginnen strakker te zitten en kan ook niet meer eens staand mijn kleding aan krijgen. Om mijn voeten zelfstandig wassen niet te missen. Mijn vriend wast mij nu al ruim 2 weken mijn voeten onder de douche omdat ik er niet meer bij kan. Slapen is ook om te janken want mijn heupen doen zo inmens veel pijn. En dan nog niet gesproken over die menstruatie achtige gevoel. Het zit ook allemaal niet mee he als je eenmaal op het einde loopt. Dikke knuffel!🤗

5 jaar geleden

Oohh ben blij dat ik niet de enigste ben. Ik ben ook zo klaar mee met de zwangerschap. Nog 30 dagen

5 jaar geleden

Met kleding red ik het gek genoeg nog wel. Had stuk of 10 dingen gekocht uiteindelijk. Malloits van de H&M (voelt pyjama broek haha) en dan leuke jurkjes (soms zelf nog gewone) of een zwangerschaps rok met shirtje en vest. En heb een chille flair legging/broek van missguided! Die ga ik gewoon missen als de buik straks weg is. En veel met de beentjes omhoog zitten! Dan wordt dat vocht echt minder (werk tegenwoordig vanaf de bank haha).

5 jaar geleden

heel herkenbaar nu 34 weken kort van adem.... hartkloppingen.... zware buik.... rugpijn lalalala en ga zo maar door ik ben er ook klaar mee! wat ik van kleren draag... maillot of joggingbroek. verder zit alles te strak

5 jaar geleden

Hier ook hoor... Ben zo zwaar.. En mijn enkels zijn net zo dik als mijn onderbenen en voeten. Ik draag bijna elke dag een legging/tregging van de MS mode. Zit heerlijk terwijl het geen eens zwangerschaps kleding is. Verder slaap ik amper en heb veel harde buiken en last van bekkeninstabiliteit. Dus ja, klaar mee! Bijna 35 weken nu....

5 jaar geleden

Probeer vaak nog positief te zijn. Het goede doel dan zeg maar. Maar er zijn al wel momenten dat ik zeg, einde mag wel iets meer in zicht komen. Hartkloppingen soms, kort van adem, rug, soms geen adem voor mijn gevoel door zoveel slijm in mijn holtes. Qua kleding kan ik nog aardig positiekleding aan. Maar de voorkeur verandert al wel voor joggingkleding zeg maar 😅. Het is mijn 2de zwangerschap. Ben 32+3 nu. Mijn zoon kwam met precies 36 weken. Stiekem verwacht ik wel eerder, maar we wachten af.

5 jaar geleden

Waar halen jullie goede zwangerschapsleggings die niet doorschijnen?? Alle tips welkom!

5 jaar geleden

Reactie op Sweettlein

Waar halen jullie goede zwangerschapsleggings die niet doorschijnen?? Alle ...
Ik heb het zelf van de h&m besteld, niet te duur en heel fijn. Draag hem al sinds heel mijn zwangerschap

5 jaar geleden

Reactie op Sweettlein

Waar halen jullie goede zwangerschapsleggings die niet doorschijnen?? Alle ...
Van de h&m! Zijn er geloof ik 2v20.

5 jaar geleden

Ben er op 't moment ook even klaar mee maar dan meer hoe 't op m'n werk allemaal niet geregeld word en ik enorme last van m'n rug heb