Lage rugpijn

KubK_
één maand geleden
Volgen
Dag allemaal! Ik ben momenteel 4+6dgn zwanger. Dit is mijn eerste zwangerschap, dus alles is nog zo nieuw en spannend voor me 🤭 ik heb voelde mij tot gisteren best energiek eigenlijk, maar vanochtend werk ik wakker met lage rugpijn, alsof ik iets heel zwaars heb getild. Hebben jullie daar ook last van of misschien al gehad? Alvast bedankt!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
Bvos1993
één maand geleden
Ja iedere dag eigelijk😅 maar hopelijk trekt het met de tijd weg. Maar hoort er allemaal bij
  • Rapporteren
KubK_
één maand geleden
Reactie op Bvos1993
Ja iedere dag eigelijk😅 maar hopelijk trekt het met de tijd weg. Maar hoort er allemaal bij
Ah! Jij ook al last van. Ik lees zoveel hier in de groep, dat ik merkte dat ik wat negatiever ging denken. Haha 🙄 moet me wat positiever instellen denk ik 😬
  • Rapporteren
Daisyk89
één maand geleden
Ik heb sinds gisteren ook ontzettende lage rugpijn. Vooral als ik een tijdje gelopen heb. Eerst was ik er bang om, want ik had te veel gegoogled na mijn lichte bloeding woensdagavond (twee vegen rood bloed). Donderdag echo gehad en er was gewoon een vruchtzakje. Conclusie: positiever denken 😅 soms is te veel lezen slecht heb ik al gemerkt.
  • Rapporteren
KubK_
één maand geleden
Reactie op Daisyk89
Ik heb sinds gisteren ook ontzettende lage rugpijn. Vooral als ik een tijdje gelopen heb. Eerst was ik er bang om, want ik had te veel gegoogled na mijn lichte bloeding woensdagavond (twee vegen rood bloed). Donderdag echo gehad en er was gewoon een vruchtzakje. Conclusie: positiever denken 😅 soms is te veel lezen slecht heb ik al gemerkt.
Gelukkig maar! Wat een opluchting. Je hebt gelijk, ik lees veel negatieve dingen, waardoor ik zelf ook sneller negatieve gedachtes krijg. Bedankt voor je berichtje. Was fijn om te lezen! 😊
  • Rapporteren
Daisyk89
één maand geleden
Reactie op KubK_
Gelukkig maar! Wat een opluchting. Je hebt gelijk, ik lees veel negatieve dingen, waardoor ik zelf ook sneller negatieve gedachtes krijg. Bedankt voor je berichtje. Was fijn om te lezen! 😊
Ik herken mijzelf er helemaal in 😊 soms is het beter om een tijdje geen berichtjes te lezen of te googlen.
  • Rapporteren
angela96
één maand geleden
Ik heb er ook enorm last van! Heb contact gehad met de verloskundige en zij zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken. Tip : wandelen! en zo nodig je rust pakken.
  • Rapporteren
KubK_
één maand geleden
Reactie op angela96
Ik heb er ook enorm last van! Heb contact gehad met de verloskundige en zij zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken. Tip : wandelen! en zo nodig je rust pakken.
Ah fijn! Bedankt voor je berichtje! 😊
  • Rapporteren
suzannelelie
één maand geleden
Ik heb er ook met vlagen last van. Toevallig nu weer heel erg.
  • Rapporteren
Smkw89
één maand geleden
Ik heb er heel veel last van en ben pas 5 weken zwanger. De kruik is nu mijn beste vriend!
  • Rapporteren
KubK_
één maand geleden
Reactie op Smkw89
Ik heb er heel veel last van en ben pas 5 weken zwanger. De kruik is nu mijn beste vriend!
Goede tip, ga ik ook eens proberen!
  • Rapporteren
KubK_
één maand geleden
Reactie op suzannelelie
Ik heb er ook met vlagen last van. Toevallig nu weer heel erg.
🤕 ik lig al de hele dag op de bank, lekker niets doen. Ergens wel fijn om te elzen dat ik niet de enige ben 🤭
  • Rapporteren
suzannelelie
één maand geleden
Reactie op KubK_
🤕 ik lig al de hele dag op de bank, lekker niets doen. Ergens wel fijn om te elzen dat ik niet de enige ben 🤭
Je hebt gelijk! Goed naar je lichaam luisteren. Ik lig nu ook op de bank met een dekentje 🙈
  • Rapporteren
noorimran
één maand geleden
Gefeliciteerd met je zwangerschap.... Ik heb er ook last van, maar meer als ik in een dezelfde houding heb gezeten of me te veel heb ingespannen
  • Rapporteren
KubK_
één maand geleden
Reactie op noorimran
Gefeliciteerd met je zwangerschap.... Ik heb er ook last van, maar meer als ik in een dezelfde houding heb gezeten of me te veel heb ingespannen
Merci! Voel me vandaag al gelukkig beter, gisteren heb ik heel de dag op de bank gelegen. Waarschijnlijk heeft dat geholpen 😬
  • Rapporteren