16 Reacties

2 jaar geleden

Het is hier letterlijk precies het zelfde word wakker tussen 7:30 en 8:30 en slaap in de middag om 12:u tot 16 u en slaap ook rond 20 u letterlijk het zelfde en ja soms slaap die later in de middag voorbeeld 13 u dan maak ik hem wakker om 16u of 16:30 anders slaap die weer laat savond en eet hij optijd met avond eten

2 jaar geleden

Die van mij vindt slapen een overbodige luxe... Papa ligt 's nachts naast hem op een matras, want alleen zijn is een issue... Maar zelfs dan zit hij de hele tijd te kletsen en spelen in zijn bed... 🤷

2 jaar geleden

Hier ook hoor! Meestal rond 07:30u wakker, rond 13:00u naar bed en als ik hem om 16:00u niet wakker zou maken, zou hij zo doorslapen. In de avond ook rond 20:00u naar bed.

2 jaar geleden

Wat heerlijk, hier niet, maar vast niks mis mee

2 jaar geleden

Eh ja hier wordt ook nog zo'n 16/17 uur geslapen. Had het al aangegeven bij de kinderarts. Kan op ijzertekort duiden of ze hebben wat extra zout en mineralen nodig. Dus geef iets meer vlees en doe iets zout door het eten en op haar advies bij de apotheek heb je een drankje (paar dagen gebruiken) wat extra mineralen en zouten bevat wat ik dan iets door haar drinken doe . (wordt ook wel gebruikt na diaree /uitdroging). Maak me verder niet zo druk ze doet het verder prima en vooral savonds erg actief. Ze zullen het wel nodig hebben. De 1 verbruikt misschien meer energie dan de ander (mentaal en/of fysiek)

2 jaar geleden

Hier ook ongeveer 12,5u ‘s nachts en 3,5 overdag. Ze heeft altijd relatief veel geslapen dus ik geloof het verder wel. Kindjes verschillen 🙂

2 jaar geleden

Mijn zoon slaapt ook nog veel vind ik. Vaak rond 7 wakker, dan rond 10en kan hij wel weer naar bed want is hij doodmoe. Dan slaapt hij tot 12 ongeveer. En dan later in de middag nog een uurtje. Vaak van 4 tot 5.. Savonds ligt hij voor half acht weer in bed..

2 jaar geleden

Zou willen dat ze wat langer sliep hier. Meestal van 12.00 - 13.30/14.00 Snachts 20u-7u

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Zou willen dat ze wat langer sliep hier. Meestal van 12.00 - 13.30/14.00 Sn ...
Langer overdag*

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Zou willen dat ze wat langer sliep hier. Meestal van 12.00 - 13.30/14.00 Sn ...
Hier precies zo, had van mij ook wel langer gemogen maar ja er is zo ook wel meer tijd als je weg wilt. Alles heeft zo zijn voor- en nadelen. 🙂

2 jaar geleden

Leuk om de verschillen toch te zien bij onze kids he 😄 Alles heeft inderdaad zijn voor -en nadelen. En elk kindje volgt zijn eigen behoeften en noden. Ik was ook een kindje (en nu nog steeds trouwens😂) dat veel slaap nodig had.

2 jaar geleden

Na 1,5 jaar begint meneer nu pas langer te slapen overdag. Wordt rond half 8 wakker en gaat rond 13u naar bed en wordt tussen 14.30-15.00 wakker en dan vaak rond 19.00 uur naar bed.

2 jaar geleden

Oh hier ook lange middagdut van gemiddeld 3 uur! Ik vind t wel lekker hoor

2 jaar geleden

Reactie op ashleykx

Mijn zoon slaapt ook nog veel vind ik. Vaak rond 7 wakker, dan rond 10en ka ...
Hier precies hetzelfde! Alleen op de opvang slaapt ze alleen nog in de middag, teveel afleiding daar denk ik ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Bebe2020

Oh hier ook lange middagdut van gemiddeld 3 uur! Ik vind t wel lekker hoor
Ja dat is ook t streven eigenlijk hier. Tenminste wat ik bij mensen om me heen altijd zie, dat die kids rond 1.5/2jaar smiddags 2-3u slapen.

2 jaar geleden

Reactie op mooni

Hier precies zo, had van mij ook wel langer gemogen maar ja er is zo ook we ...
Ja dat is zeker waar