17 Reacties

6 jaar geleden

Heel herkenbaar.. en bij dat lege gevoel komt bij mij enorme misselijkheid.. frustrerend... ik ben nog steeds zoekende naar 'oplossingen'

6 jaar geleden

Reactie op JasmienV

Heel herkenbaar.. en bij dat lege gevoel komt bij mij enorme misselijkheid. ...
Jaa dat heb ik ook. Ik merk bij mij dat vooral in de nacht cream creakers goed helpen

6 jaar geleden

Helemaal herkenbaar. Ik word misselijk van het lege gevoel, maar als ik iets eet is het hongergevoel maar voor korte tijd weg. En mn darmen rommelen zo verschrikkelijk. Vooral savonds en snachts..

6 jaar geleden

Welkom in de lege magen club dan :d hier van’t zelfde.. ik probeer altijd iets kleins te eten. Een beschuit met wat kiri of confituur. Of een soepje , smoothie, fruit... Inititief heb ik gevoel dat mijn lichaam extra voeding nodig heeft voor vetreserves voor de groeispurt van de embryo. Een soort voorbereiding want ikzelf ben wat van de slanke kant dus dit is mijn ervaring :).. als ik niet eet en wacht wordt ik misselijk en chagrijnig dus mijn partner ziet altijd dat ik iets heb voor in mijn mond steken hi :)

6 jaar geleden

Yep herkenbaar! Kleine beetjes en niet ongezond eten kan prima om die leegte op te vullen 😊

6 jaar geleden

Ja heb hetzelfde en inderdaad vervolgens dus ook continu misselijk. Voor mij helpt (Griekse) yoghurt met veel fruit. Mijn “go to” maaltijd ;)

6 jaar geleden

Opende speciaal de app om te kijken of anderen dit ook ervaren. Ik kom daarnaast amper van de bank af en slaap veel. Moeilijk om morgen weer (thuis) te werken in deze staat 🙃 hoe doen jullie dat?

6 jaar geleden

Reactie op JasmienV

Heel herkenbaar.. en bij dat lege gevoel komt bij mij enorme misselijkheid. ...
Ik eet de hele dag door crackers met kruiden. Die helpen tegen de honger en misselijkheid. Is ook een verantwoord tussendoortje.

6 jaar geleden

Reactie op Elise H

Opende speciaal de app om te kijken of anderen dit ook ervaren. Ik kom daar ...
Ik ben ook heel moe en raak niet uitgeslapen. Best vervelend als je lange shiften moet doen in de zorg :)

6 jaar geleden

Reactie op yanake

Ik ben ook heel moe en raak niet uitgeslapen. Best vervelend als je lange s ...
Begrijp ik goed, hoop dat het juist ook een soort van afleiding voor je geeft. Sowieso spannende tijden in de zorg, wat voor werk doe je precies? Ik ben fysio en mis het patiëntencontact enorm.

6 jaar geleden

Reactie op Elise H

Opende speciaal de app om te kijken of anderen dit ook ervaren. Ik kom daar ...
Heb ik ook🤣 ik werk ook vanuit thuis en probeer in mijn "pauzes" even te gaan wandelen om over mijn vermoeidheid heen te komen... ik heb echt behoefte aan veel koffie 😂

6 jaar geleden

Reactie op Safae-24

Ik eet de hele dag door crackers met kruiden. Die helpen tegen de honger en ...
Mag ik vragen wat voor kruiden? Ik kan wel wat inspiratie gebruiken en die volkoren crackers werken wel goed tegen lege maag gevoel!

6 jaar geleden

Hi! Heel herkenbaar, kleine porties over de dag werkt goed! Ik eet altijd veel fruit, maar nu ook veel noten, dat vult goed en tussendoor ook een cracker helpt! Vooral noten zijn fijn!

6 jaar geleden

Heb zelfde gevoel en word zo misselijk ervan

6 jaar geleden

Ik heb dit ook sinds gisteren! Gelukkig gaat het wel weg als ik iets kleins eet.

6 jaar geleden

Same, hier ook de hele dag door crackers, fruit en yoghurt. Ik voel me dan niet echt hongerig maar wel behoorlijk misselijk.

6 jaar geleden

Yes wat fijn dat ik niet de enige ben! Heb het voornamelijk 's nachts en er tot nu doorheen geslapen, maar morgen eerste afspraak bij verloskundige (en echo jeej) dus ga eens navragen wat ik kan doen/welke snack verstandig is. Heb een redelijk opgeblazen gevoel en ben bij vlagen moe en een beetje misselijk, maar mag verder niet klagen. Uitgerekend op 1 december trouwens 😍