47 Reacties
5 jaar geleden
Haha.. dit is zo herkenbaar. Bij vorige week begonnen in kleine hoeveelheden (toen met 18wkn). Vanochtend werd ik wakker met echt grote natte plekken 🙈. En vorige week merkte ik dat ik t had nadat ik een kindje van n vriendin vast had gehouden en ermee geknuffeld.. schijnt dat je hormonen nu op van alles en nog wat reageren.. overigens na gemeenschap heb ik t ook hoor.
5 jaar geleden
Ik heb dat nu ook steeds meer ze jeuken als een gek Jo
Rechter borst lekt meer als linker.
Ik word dinsdag 23 weken.
5 jaar geleden
Reactie op Estherarno
Kheb nog nergens last van..23 weken nu. En toch hele grote borsten.😄
Me too, ze zijn zwaar!! Pfff 😅 het voelt alsof ze op knappen staan maar ze lekken niet
5 jaar geleden
Het is niet echt dat ze lekken maar ik heb sinds gisteren als ik iets op mn tepel druk dat er gewoon kleine drupjes melk uit mn tepels komen. Heeeel bijzonder. Ik had dit ook zo niet verwacht aangezien ik ook 1,5 jaar geleden mn borsten heb laten vergroten en je met implantaten vaak de borstvoeding moeilijker op gang krijgt. In eerste instantie wou ik flesvoeding geven maar dit brengt mij toch enige twijfel nu
5 jaar geleden
Joh, het is een verouderde topic. Maar toch heb ik mijn vragen hierover en misschien weten jullie dames er iets meer van?
Ik heb sinds vandaag...! (34+5) voor het eerst lekkende borst meegemaakt. Als ik er in knijp zie ik er wat uitkomen. Ik helemaal blij! Want mijn moeder kon nooit borstvoeding geven, mijn zus en mijn tante ook niet. Altijd gedacht dat ik het ook niet kon geven, maar dit geeft voor mij al een beetje hoop.
Vraag; is dit ook de goede kant op? Kan een lekkende borst betekenen voor borstvoeding??.:-D
5 jaar geleden
Reactie op First-time-mom
Joh, het is een verouderde topic. Maar toch heb ik mijn vragen hierover en ...
Hier bij mijn 1ste nooit lekkende borsten gehad en kon vanaf dag 1 geboorte gelijk borstvoeding geven. Nu geef ik nog borstvoeding dus kan het nu niet mee tellen. Dus denk niet dat het wat zegt. Maar heb vooral vertrouwen in je zelf en blijf er ontspannen onder, dat zal je zeker helpen met het op gang laten komen. Hoe meer stress/spanning hoe meer je het tegenwerkt.
5 jaar geleden
Reactie op Bathsua
Hier bij mijn 1ste nooit lekkende borsten gehad en kon vanaf dag 1 geboorte ...
Dat is waar wat je zegt. Ik probeer ook ontspannen erin te gaan. Lukt het niet, dan is het ook niet heel erg. En toch hoop ik zo dat het gaat lukken! Dank je wel voor je reactie trouwens :-)