47 Reacties

5 jaar geleden

Ik werd van de week wakker en zag in bed een plasje melk liggen.. nu 23 weken.. verder geen druppel gelekt.. weird

5 jaar geleden

Ja ik heb het al vanaf het begin af aan regelmatig. Vooral als ik de ochtend wakker word... dan zitten mijn borsten compleet vastgeplakt aan mijn nachthemd 😂

5 jaar geleden

Nog niks.. 23 weken nu

5 jaar geleden

Oh ik kreeg pas met de geboorte van me dochtertje melk 😄 wist eigenlijk niet dat dat zo vroeg kon

5 jaar geleden

Al sinds 19 weken vooral 's nachts, overdag heel af en toe. Eerst allemaal kleine stipjes in mn nachthemd, maar vanaf 22 weken werd ik er wakker van. Sinds toen slaap ik met wasbare zoogcompressen in een zachte, beugelloze bh. (Sportbh-achtig van katoen)

5 jaar geleden

Ik heb het ook, nu ruim 21 weken.

5 jaar geleden

Kheb nog nergens last van..23 weken nu. En toch hele grote borsten.😄

5 jaar geleden

Haha.. dit is zo herkenbaar. Bij vorige week begonnen in kleine hoeveelheden (toen met 18wkn). Vanochtend werd ik wakker met echt grote natte plekken 🙈. En vorige week merkte ik dat ik t had nadat ik een kindje van n vriendin vast had gehouden en ermee geknuffeld.. schijnt dat je hormonen nu op van alles en nog wat reageren.. overigens na gemeenschap heb ik t ook hoor.

5 jaar geleden

Ik heb dit ook heel erg

5 jaar geleden

Ik heb nog geen druppel gezien

5 jaar geleden

Ja gisteren tijdens seks haha. Heel romantisch. En van de week toen ik een ander babytje knuffelde.

5 jaar geleden

Gisterenavond bij het slapen gaan merkte ik opeens 2 grote kringen op mijn top... Ik was zo geschrokken 😅. Ik hoop dat dit voorlopig nog niet al te vaak gaat gebeuren. 21+1 nu...

5 jaar geleden

Haha fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Voel me er een stuk minder sexy door 😂 al maken mijn vriend en ik er gelukkig wel grapjes over en maakt het hem niets uit.

5 jaar geleden

Ik heb dat nu ook steeds meer ze jeuken als een gek Jo Rechter borst lekt meer als linker. Ik word dinsdag 23 weken.

5 jaar geleden

Geen lekkende borsten, wel pijnlijke tepels vooral onder de douche.

5 jaar geleden

Reactie op Estherarno

Kheb nog nergens last van..23 weken nu. En toch hele grote borsten.😄
Me too, ze zijn zwaar!! Pfff 😅 het voelt alsof ze op knappen staan maar ze lekken niet

5 jaar geleden

Het is niet echt dat ze lekken maar ik heb sinds gisteren als ik iets op mn tepel druk dat er gewoon kleine drupjes melk uit mn tepels komen. Heeeel bijzonder. Ik had dit ook zo niet verwacht aangezien ik ook 1,5 jaar geleden mn borsten heb laten vergroten en je met implantaten vaak de borstvoeding moeilijker op gang krijgt. In eerste instantie wou ik flesvoeding geven maar dit brengt mij toch enige twijfel nu

5 jaar geleden

Joh, het is een verouderde topic. Maar toch heb ik mijn vragen hierover en misschien weten jullie dames er iets meer van? Ik heb sinds vandaag...! (34+5) voor het eerst lekkende borst meegemaakt. Als ik er in knijp zie ik er wat uitkomen. Ik helemaal blij! Want mijn moeder kon nooit borstvoeding geven, mijn zus en mijn tante ook niet. Altijd gedacht dat ik het ook niet kon geven, maar dit geeft voor mij al een beetje hoop. Vraag; is dit ook de goede kant op? Kan een lekkende borst betekenen voor borstvoeding??.:-D

5 jaar geleden

Reactie op First-time-mom

Joh, het is een verouderde topic. Maar toch heb ik mijn vragen hierover en ...
Hier bij mijn 1ste nooit lekkende borsten gehad en kon vanaf dag 1 geboorte gelijk borstvoeding geven. Nu geef ik nog borstvoeding dus kan het nu niet mee tellen. Dus denk niet dat het wat zegt. Maar heb vooral vertrouwen in je zelf en blijf er ontspannen onder, dat zal je zeker helpen met het op gang laten komen. Hoe meer stress/spanning hoe meer je het tegenwerkt.

5 jaar geleden

Reactie op Bathsua

Hier bij mijn 1ste nooit lekkende borsten gehad en kon vanaf dag 1 geboorte ...
Dat is waar wat je zegt. Ik probeer ook ontspannen erin te gaan. Lukt het niet, dan is het ook niet heel erg. En toch hoop ik zo dat het gaat lukken! Dank je wel voor je reactie trouwens :-)