8 Reacties

5 jaar geleden

Ik was gisteren toevallig even ‘voor kijken’ en elk merk heeft een andere levertijd er waren veel Merken die gewoon op voorraad waren en binnen 2 weken kunnen leveren. Het is net wel merk je wilt

5 jaar geleden

Het verschilt ook heel erg per winkel. Wij wilden perse de Uppababy Vista V2. Babypark was de levertijd november. Daar kreeg ik het benauwd van aangezien onze zoon in December verwacht wordt, maar babydump had deze op voorraad.

5 jaar geleden

Het ligt denk ik echt aan het merk en winkel waar je het besteld. Wij hebben de kinderwagen 2 weken geleden besteld en word rond half augustus verwacht. Dus ruim optijd! Als ik het online had besteld had ik het al in huis kunnen hebben, maar vind het via een winkel veel fijner. Overal word duidelijk de levertijd aangegeven, maar het kan in iedergeval geen kwaad om al eens te gaan oriënteren en proef rijden. Succes!😊

5 jaar geleden

Zal inderdaad wel verschillen per winkel en merk. Bij ons 2-4 weken dus ruim op tijd :)

5 jaar geleden

Ik had hem binnen 3 dagen. Baby dump ☺️

5 jaar geleden

Weekje bij Baby-Dump ook omdat we zelf in het ziekenhuis zijn op de dag dat ze wouden leveren. 🥰

5 jaar geleden

Wij konden zelf kiezen bij babydump, wat wij willen. Sommige kinderwagens zijn later leverbaar dan andere maar die wij gekozen hebben zouden we volgende week al kunnen krijgen. Wij hebben gekozen voor een levering in oktober.

5 jaar geleden

Die van ons kunnen we in september ophalen, maar dat hebben we zelf bedacht. Ik heb geen zin dat dat ding hier staat te verstoffen😂 september leek me vroeg zat!