13 Reacties

2 jaar geleden

Als je op youtube Super Simple Songs intypt kom je super veel tegen. Mijn dochter is daar helemaal gek op! Het programma Bing (ook via YouTube) is hier ook een hit! 🥰

2 jaar geleden

Gonnie en Gijsje is hier de absolute avoriet. Ook de liedjes van Fenna Ramos en de animaties van Nijntje vind ze leuk :).

2 jaar geleden

Hier Nijntje danst, zeg ken jij Boris beer, Big bugs band en Baby sensory allemaal op YouTube een succes.

2 jaar geleden

Op de app van npo zappelin staan ook liedjes.

2 jaar geleden

Naast Juf Roos doen deze het hier goed: Zingen met Fenna Verhalen van Dikkie Dik (met animaties) En om de een of andere reden: Shin-chan (van Crayon)😂

2 jaar geleden

Bibaboerderij, die liedjes. Twee delen van een half uur op YouTube Kids. Ik kan ze zelf ook allemaal meezingen inmiddels 😆

2 jaar geleden

Cocomelon op Netlfix

2 jaar geleden

Hier een meisje gek op; Jokie en jet (liedjes en afleveringen) Bing! Vraag me niet waarom, maar ik denk door de felle keuren; babyshark.. echt wel top favoriet 😂

2 jaar geleden

Radio Efteling kids

2 jaar geleden

'Hey kids' te bekijken via YouTube. Jokie en Jet liedjes ook veel gekeken.

2 jaar geleden

Sarah van Ketnet (Junior) Sarah en Bavo.

2 jaar geleden

Ik zet regelmatig dit op: https://youtu.be/Lt9ALK-GmN4 "Kinderliedjes | IN DE MANESCHIJN | NON STOP | Kinderdagverblijf | Minidisco | DD Company« Het is een 37 min durende compilatie van allerlei kinderliedjes. Bij ons een grote hit omdat onze meid het leuk vind om de kindjes na te doen

2 jaar geleden

Niet met beeld maar Monique Smit heeft ook leuke kinderliedjes 😃