10 Reacties

6 jaar geleden

Gewoon naar een pedicure gaan

6 jaar geleden

Mijn pedicure zei mij helemaal nooit likdoornpleisters te gebruiken. Er zit een bepaald goedje in de pleister die niet goed is voor het gezonde weefsel eromheen. Maar of het mag of niet?! Daar kan ik je niet bij helpen. Ik zou idd ook gewoon naar de pedicure gaan.

6 jaar geleden

Dit is idd ook zo ik heb zelf medisch pedicure gestudeerd en heb nog enkele klanten ik vraag ook steeds dit niet te gebruiken want je kan niet meer zien hoever je kan snijden.

6 jaar geleden

Oké, ik lees mee. Op moment heb ik ook zo'n pleister om. Heb ook last van een likdoorn.

6 jaar geleden

Net ook bij de pedicure geweest, die snijdt t zo weg.

6 jaar geleden

Heb zelf heel veel last van likdoorns soms wel meer dan tien op elke voet. Wat bij mij heel erg helpt is mijn voeten elke avond in smeren met kokosolie dit verzacht eelt en dus ook likdoorns! De moeite waard! ;-)

6 jaar geleden

Of naar de huisarts voor een stikstofbehandeling

6 jaar geleden

dit was ook mijn vraag dus ben benieuwd

6 jaar geleden

Een stukje ervanf snijden en vers geperst knoflook erop smeren, normaal pleister erop en een nachtje mee slapen, bij mij is op deze manier nooit meer terug gekomen, het was nog wel klein toen. Misschien dat jij dat n paar keer moet herhalen.
Pedicure gaan. Ik ben zelf pedicure en walg echt van de likdoornpleisters. Op kort termijn zijn ze voor je fijn, maar uiteindelijk gaat de likdoorn zo diep zitten dat ie met bloedens eruit moet. Tip, even langs pedicure snijd m weg.