14 Reacties

5 jaar geleden

Lip ziet er prima uit denk ik. Tong van mn zoontje zat vast door tongriem, zag het gelijk. Zat vast tot aan het puntje van zn tong.

5 jaar geleden

Reactie op lenjulian

Lip ziet er prima uit denk ik. Tong van mn zoontje zat vast door tongriem, ...
Oh ik keek iets te snel. Toch even kinderarts vragen bij cb maar als bv goed loopt en haar gewicht ook, geen haast.

5 jaar geleden

Ja tong krijg ik niet op de foto Deze lip herken in niet bij mijn dochters was het anders En als ik fotos kijk op mr google komt het qua klachten wel overeen met geen vacuum houden Ze haalt heeeel veel lucht naar binnen met bv

5 jaar geleden

Reactie op lenjulian

Oh ik keek iets te snel. Toch even kinderarts vragen bij cb maar als bv goe ...
Ja loopt goed .. alleen ze heeft heeel veel buikpijn en kramp En heeft donderdag ene klisma gehad ivm verstopping . Dus als ik haar iers qua pijn kan ontnemen doe ik dat graag .. ze groeit idd goed . Alleen laat veel vaker los omdat ze haar vacuum kwijt is .. en je hoort haar lucht zuigen .

5 jaar geleden

Ziet er wel strak uit. Herken het van bij mijn dochter. Heb het laten laseren en het vacuum houden gaat wel iets beter.

5 jaar geleden

Mijn zoontje had ook tong en lipriem beide vast. Ze zijn in de eerste week meteen gelaserd. Het vacuum trekken gaat veel beter dus hij hapt nu ook echt duidelijk minder lucht (flesvoeding). Plus hij kon geen speentje vast houden en nu wel.

5 jaar geleden

Reactie op Lentezon

Ziet er wel strak uit. Herken het van bij mijn dochter. Heb het laten laser ...
Dankjewel toch maar even overleggen morgen .. hoe oud wa jouw kleintje .. en heeft ze er veel pijn aan gehad ..

5 jaar geleden

Reactie op emmy90's

Mijn zoontje had ook tong en lipriem beide vast. Ze zijn in de eerste week ...
Ze at de 1e 2 weken perfect en gaat nu steeds moeilijker .. ze heeft ook een heel Klein onder lipje dus alles werkt nu tegen

5 jaar geleden

Volgens mij is dit echt wel een strak lipbandje die loopt tot aan de kaakwal. Ik ga zelf woensdag naar de tongriemkliniek voor een lipband die vergelijkbaar loopt. Die van ons zoontje is wel wat dunner. Heeft je zoontje ook een of meerdere zuigblaren?

5 jaar geleden

Houd er trouwens rekening mee dat de beoordeling van lipbandjes en tongriempjes soms erg lastig zijn. Aangezien je ook klachten ondervindt hiervan zou ik de beoordeling overlaten aan de tongriemkliniek. In Groningen en volgens mij Den Bosch kun je goed terecht hiervoor. Velen kunnen het niet zo goed beoordelen. Valt onder de tandarts, dus ook geen zorgen om de kosten.

5 jaar geleden

Reactie op Talithaaa

Volgens mij is dit echt wel een strak lipbandje die loopt tot aan de kaakwa ...
Ze heeft 2 rare plekjes in haar mond nog niet echt blaren Morgen heb ik via de telefoon contact met de kinderarts en ga het met hem overleggen en zal zeker eens zoeken naar die klinieken die je noemde

5 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Dankjewel toch maar even overleggen morgen .. hoe oud wa jouw kleintje ...
Mijn dochter was 7 weken toen het gedaan is. Lipbandje was na een week genezen, toen waren we op controle en hoefde we ook geen nabehandeling meer te doen. Tonriempje was verborgen en zat aardig strak aan de mondbodem, daar doen we nog steeds nabehandeling voor, dat vindt ze niet leuk, maar de behandeling zelf heeft ze geen last van gehad. Is binnen een paar seconden gedaan

5 jaar geleden

Reactie op Lentezon

Mijn dochter was 7 weken toen het gedaan is. Lipbandje was na een week gene ...
Dankjewel

5 jaar geleden

Vandaag is me meisje geholpen :( Nu even aankijken Anders nog het tong riempje ..maar ze hoopt dat het zo verbeterd