7 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb ze ook van shoesme, ik was in de korting wel wat meer kwijt €50, ze is er ook alweer bijna uit, maar wel hele fijne schoentjes, zijn wat duurder, maar voor schoenen vind ik het wel belangrijk dat ze goed zijn, vind wel dat shoesme weinig keus heeft qua model en printjes
2 jaar geleden
Reactie op newmommy😍
Tip: pas schoenen halen als je kindje echt al even los loopt. Voor de ontwi ...
Dat is niet helemaal waar, het cb adviseerde mij om mijn dochtertje thuis op schoenen te laten lopen omdat ze nog erg veel op d'r teentjes liep, en toen liep ze net een klein weekje, als je goede 1ste schoentjes hebt stimuleert het hen juist een juiste houding aan te nemen, daarom zijn die flex schoentjes juist zo goed
2 jaar geleden
Ik heb ze van bunnies. Vind ik erg prettig, al heeft hij ze alleen aan als we de hort op gaan. Mijn kinderen (dochter van 5) zijn liever met blote voeten.
2 jaar geleden
Ik werk bij VH, en ben fan van elefanten. Helaas is het merk eruit. Dus ik ging opzoek naar een goed alternatief en kwam op Bunnies uit. Shoesme is ook een hele goede, alleen vond ik geen leuke die helemaal flexibel waren. Thuis lekker zoveel mogelijk op blote voetjes, sokjes als het wat kouder is maar ik merk hier eigenlijk sinds ze achter der karretje loopt en overal langs schoffelt dat ze niet meer zo gauw koude voetjes heeft. Let goed ook op de groeiruimte bij de teentjes, aantrekken er even op laten staan en afleiden en dan voelen. Omdat ze nog vaak de teentjes/voetjes een beetje bol trekken in de schoen kan je beter 5min later even voelen hoe ze zitten.