9 Reacties

2 jaar geleden

Decathlon heeft leuke fietsjes!

2 jaar geleden

Wij hebben er een van topmark besteld bij mamaloes die kan als loopfiets met 3 of 2 wielen en kan als fietsje met 2 of 3 wielen gebruikt worden t zadel is ook makkelijk te verstellen

2 jaar geleden

Let ook op het gewicht van de loopfiets. Ik ken onze grappenmakers en als ze niet meer willen dan mag jij het fietsje tillen 😉

2 jaar geleden

Wij halen een trybike. Die kan je bij veel fysieke winkels halen.

2 jaar geleden

Reactie op LMR

Let ook op het gewicht van de loopfiets. Ik ken onze grappenmakers en als z ...
True! Ik bouw een alarm in, die afgaat buiten een straal van 500m van ons huis. Die attendeert mij er dan op dat ik zo moet gaan tillen 🤣 Ik was gisteren bij ons bij de Fietsenmaker, 149 euro. Exact dezelfde fiets maar dan zogenaamd anders merk online voor 75..

2 jaar geleden

Links is op internet, 75 euro. Recht bij onze fietsenmaker, 149 euro. Ik zie 1 verschil, die van de Fietsenmaker heeft een bel 🤣

2 jaar geleden

Wij hebben wel een houten loopfiets die van driewielen na 2 kan. Wij hebben deze bij planet happy in Driebergen gekocht. Is wel een iets duurdere winkel (vaak online ergens ander goedkoper te vinden) maar je kan er wel de fietsen eerst bekijken en proberen.

2 jaar geleden

We hebben zo een gehaald en gaat supper snel en flexibel en is licht en je kan ook verstellen groot naar klein en ook later steppen

2 jaar geleden

Reactie op mooni

Wij hebben wel een houten loopfiets die van driewielen na 2 kan. Wij hebben ...
Ik kom uit Houten dus Driebergen is een optie voor ons.