40 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben de Korbell! Echt heel tevreden met de emmer.
Je kan heel makkelijk de zakken vervangen. Zitten wel speciale zakken in (met geur), maar ze gaan echt lang mee!
Er kunnen ook veel luiers in!
Hij is niet geheel geurvrij (maar dat is denk ik geen enkele), je ruikt soms wel wat als je een luier weggooit en de binnenste klep even open gaat.
5 jaar geleden
Wij gebruiken de DiaperChamp One, waar ongeveer 40 luiers in kunnen. Ben er heel tevreden mee. Je ruikt eigenlijk alleen iets als je de zak vervangt..
(Toevallig nu in de actie bij Prenatal)
5 jaar geleden
https://www.prenatal.nl/bad-en-verzorging/verzorgen/luieremmers/prenatal-luieremmer-0516590000.html?dwvar_0516590000_kleurnaam_60=Geen%20Kleurcode&cgid=#q=Luier%2Bemmer&start=1
Gewoon deze... niet duur en ik vind dat er geen luchtjes vrij komen.
5 jaar geleden
Ik heb wel een tip voor mensen die het niet erg vinden om luiers in de auto te vervoeren 😬 (zoals onze baby heeft tot nu toe niet zo veel van die echte stinkluiers gehad. Als ‘ie dat wel had zou ik die misschien rechtstreeks in de container doen)
Okee dan nu de tip:
Kijk of je bij jouw gemeente gratis de luiers kan inleveren.
In mijn gemeente kun je bij het stadskantoor zakken ophalen voor luiers (en incontinentie materiaal) en dan kan je bij een milieupunt gratis de luiers inleveren. Scheelt je weer veel volle containers en daarmee veel geld 😁 (hier kost een volle container al snel €7,50, dus voor mij de moeite waard)
5 jaar geleden
Wij hebben deze. Zijn er erg blij mee!! Je ruikt de luiers echt alleen als je de zak moet vervangen. Passen toch aardig wat luiers in EN zijn er in een paar leuke kleuren. Nu ook in de aanbieding bij babypark, extra leuk!
En ohja! Er hoeven niet per se speciale zakken in deze emmer!

5 jaar geleden
De we-too hebben wij ook. Ik vind hem heel fijn, maar zodra de poepluiers straks wat meer gaan stinken zodra er vaste voeding komt, ruik je de luiers wel even als je de volgende luier er in doet. Daarnaast moet ik nu met 2 kinderen om de dag de zak vervangen, want heel groot is hij niet. Maar ondanks dat ben ik heel tevreden (bij mijn broer ruik je de emmer al als je er voorbij loopt. Geen idee welk merk dat is, maar die is dus niet zo luchtdicht).
5 jaar geleden
Wij hebben deze: https://www.babypark.nl/we-too-luieremmer.html?color=31
Top ding, je ruikt echt niets! Alleen wanneer je de zak verwisselt.
Fijne hieraan is is dat er ook gewone pedaalemmerzakken in kunnen en geen dure luierzakken.