11 Reacties

3 jaar geleden

Hoe gaat het nu?

3 jaar geleden

Reactie op Lisanne_Julia2018

Hoe gaat het nu?
Ondertussen gaat het veel beter.. vandaag zal ik misschien beter eens een rustdag nemen...

3 jaar geleden

Toevallig afgelopen week even gehad, dat was onaangenaam zeg! Heb geprobeerd rustig door te ademen en het trok uiteindelijk weg...

3 jaar geleden

Ik had dat ook als ik in 1x teveel huishouden ging doen. Advies van verloskundige was om eerst 1 taak te doen en een uur later de andere.. 🥺✨

3 jaar geleden

Kheb ook 19 weken, en heb er ook vaak last van. Waar ben je dan bang voor ? Dat er iets niet goed is met de baby, of met jezelf?

3 jaar geleden

Bij mij leek het ook mijn maag maar waren galstenen. Is de pijn wel dragelijk? Ik ben uiteindelijk twee keer opgenomen in het ziekenhuis met koliekaanvallen. Het kan ook maagzuur zijn, ik krijg ook maagbeschermers om mijn maagwand wat te ontlasten (heb bijna 8 weken non-stop overgegeven). Mis een Rennie ofzo proberen? Hoop dat je je nu al wat beter voelt!

3 jaar geleden

Reactie op Ans2

Kheb ook 19 weken, en heb er ook vaak last van. Waar ben je dan bang voor ? ...
Ik dacht eerst dat er mss wat mis zou zijn met de baby... maar toen begon ik half in paniek te denken dat mss met de baby alles wel goed kan zijn, maar los van de zwangerschap iets anders mis kan zijn ook... ik ben een halve hypochonder geworden door veel zieke mensen in mijn omgeving met onlangs nog een neef van 23 die plots gestorven is... 😔 Stelt me gerust dat anderen dit gevoel ook hadden in de streek van de maag...

3 jaar geleden

Reactie op H91

Bij mij leek het ook mijn maag maar waren galstenen. Is de pijn wel drageli ...
Ik voel me gelukkig veel beter vandaag... ik doe het ook veel rustiger aan, lig nu weer even wat te rusten... Pijn was dragelijk, maar ik denk dat het erger leek doordat ik wat panikeerde.. Ik kreeg later die nacht inderdaad ook wel last van maagzuur.. ik moest in het begin van mijn zwangerschap ook vaak overgeven, maar nu is dat al 3 weken veel beter... Vorige week zagen ze op een echo van mijn nieren wel enkele steentjes in mijn rechter nier... ik heb vroeger al 2 steentjes gehad, die niercrisisen waren niet te vergelijken met wat ik gisteren voelde... maar ik heb geen idee hoe een galsteen aanvoelt...

3 jaar geleden

Ik dacht eerst dat er mss wat mis zou zijn met de baby... maar toen begon i ...
Nou ik heb precies hetzelfde hoor. Kben ook altijd bang dat er iets ergs met mezelf aan de hand is. Heb ik nu helemaal nu ik weet dat ik zwanger ben. Soms kun je er zelf gek van worden. Kheb 5 jaar geleden een darmpoliep gehad, sindsdien altijd bang dat ik iets ergs heb.

3 jaar geleden

Banden pijn misschien????

3 jaar geleden

Ik voel me gelukkig veel beter vandaag... ik doe het ook veel rustiger aan, ...
Galsteen is echt ondraaglijk net als nierstenen. Dus dat zal het niet geweest zijn. Zou gewoon even langs de huisarts gaan voor maagbeschermers, dat helpt waarschijnlijk een hoop! Ook tegen maagzuur.