Magnesium suppleren

Lieke-
één maand geleden
Volgen
Hoi dames, Ik wilde graag een goede tip die ik heb gehad met jullie delen. Tijdens de zwangerschap en bv heeft je lichaam extra magnesium nodig. Dat kan je helpen bij bijv spierkrampen, harde buiken en restless legs. Zie hier de link https://meermetmama.nl/blog/magnesium-tijdens-de-zwangerschap-zo-zit-dat/
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Beckers 92
één maand geleden
Ik was mij dit serieus aan het overwegen of dit zou helpen. Vannacht een uur wakker gelegen door een soort van slapend been en hand. Ik dacht eerst dat het kwam omdat mijn man alweer eens op mij lag (deze keer op mijn bovenarm). Het ging alleen niet weg waardoor ik mij lichtelijk zorgen ging maken 😅😅. Is waarschijnlijk ook direct mijn obstipatie verholpen😂
  • Rapporteren
MiekeA
één maand geleden
Ik kreeg direct magnesium voorgeschreven door de gynecoloog. Goed voor de bloeddruk, spijsvertering en zou helpen tegen restless legs en spierkramp. Als zwangere is je behoefte iets verhoogd. In week 4/5 sliep ik ook slecht maar sinds ik t slik gaat slapen beter. Alleen nog super rare space dromen...
  • Rapporteren
EvitaAnansa
één maand geleden
Hoi, ik gebruik van Davitamon mama met vis olie. Ik eet namelijk geen vis zo krijg je die wel binnen. Het is een beste pil maar helpt prima. Aangeraden door mijn schoonzus en de verloskundige was er ook blij mee.
  • Rapporteren
Rian Moderator
één maand geleden
Ik slik elke ochtend een tabletje magnesium/zink/calcium van de Kruidvat. Dat was goed zei de vk
  • Rapporteren
Mama_2
één maand geleden
Wij zitte zowieso al aan de magnesium sinds Januari, los van de kinderwens. Metarelax poedervorm. Mochten we gewoon meedoorgaan van de voedingsdeskundige.
  • Rapporteren
celinevh
één maand geleden
Ik neem vinalac. Is een mengeling van allerlei vitamines en mineralen die goed zijn voor mij en men dropje
  • Rapporteren