69 Reacties

5 jaar geleden

https://www.lekkerensimpel.com/snelle-recepten/ Ik gebruik dit kookboek of website vaak. Heel snel en simpel en altijd lekker 😊

5 jaar geleden

Fantastisch tip! Heb gelijk honger! Leuk voor in mn verloftijd..

5 jaar geleden

Makkelijke en lekkere recepten

5 jaar geleden

Ik volg!! 😁

5 jaar geleden

Shepards pie... ideaal om in te vriezen voor dalijk in de kraamweek

5 jaar geleden

Chorizo, paprika, ui en sperziebonen uit de diepvries bakken, en dan op een wrap met creme fraiche, feta, tomaat en sla erbij - supersnel klaar en lekker!

5 jaar geleden

Voor gesneden verse friet , voor gesneden verse zoete aardappel, oven groenten in een zak , doe ze bij elkaar ,beetje olie en kruiden paprikapoeder zout peper , gekruide borrel kippen pootjes en wings , boven op. Ongeveer 45 min in de oven ,Super lekker ! Binnen 3 min gemaakt , het is gezond ennnn..bijna geen afwas😁👍

5 jaar geleden

Stampot boerenkool!! Heel makkelijk. Een zak geschilde aardappelen met boerenkool 20 min laten koken. Afgieten, half kopje warme melk erin. Scheutje azijn en peper en zout. Augurkje kan ed nog door. Heerlijk met een gehaktbal. Als je dat simpel wil houden: 500gr gehak met een zakje gehaktballenmix en een eitje. Rol hier 4 of 6 balletjes van. Even beide kanten aanbakken in een braadpan met boter oid. Vervolgens een half kopje water erbij en de deksel op de pan. 15 a 20 min op laag vuur laten en klaar! Lekker om in te vriezen en weer op te bakken.

5 jaar geleden

Zo'n zak braadstomen. Op de verpakking staat kip en aardappels toevoegen. Wij doen zelf de sperziebonen er ook bij. Alles even kneden, in de oven en klaar. Je bent het langst bezig met het wachten op de oven en je hebt evengoed een gezonde maaltijd

5 jaar geleden

Hoe komen jullie aan je aanbevolen hoeveelheid groenten/fruit als je savonds maar een kleine maaltijd kunt eten😳

5 jaar geleden

Reactie op CindyM93

Hoe komen jullie aan je aanbevolen hoeveelheid groenten/fruit als je savond ...
Natuurlijke voedingssupplementen. Dan krijg je toch wat meer vitamines en mineralen binnen.

5 jaar geleden

Als ik makkelijk wil doen doe ik vaak even kip blokjes bakken, spekjes, ui, sperziebonen en maïs erbij. Wat roerbak groeten en gebakken krieltjes. Ohja of macaroni maken. En dan wat meer als normaal en lekker invriezen

5 jaar geleden

Pasta met een beetje pesto, kookroom, broccoli, mini tomaatjes, pijnboompitjes en kipstukjes. Super makkelijk en lekker! Het kan ook makkelijk vegetarisch en met plantaardige kookroom.

5 jaar geleden

Kip kerrie met rijst. 3 kipfilets 1 aubergine 1 courgette 1 paprika 1 ui 1 peen Alles snijden en vervolgens alles (behalve de peen) bakken. Pakje kokosmelk erbij, 4/5 eetlepels kerrie poeder en even laten doorkoken. Vervolgens de peen erbij, deksel erop en door laten garen. Apart rijst erbij koken. Wij eten er kroepoek bij 😋

5 jaar geleden

Super snel en erg lekker vinden wij: Kip krokant schnitzels bakken. Die in reepjes of stukjes snijden. Op een wrap wat gemengde salade met dressing erop doen, dan die kipstukjes. Beetje chilisaus erop. En klaar!

5 jaar geleden

Spinaziepasta! Spinazie in de room, gebakken gehakt erbij, 2 grote lepels bousin cuisin (persoonlijk verkies ik die met knoflook en fijne kruiden) verder afkruiden naar eigen smaak, pasta koken en klaar!

5 jaar geleden

Reactie op Anvd

Super snel en erg lekker vinden wij: Kip krokant schnitzels bakken. Die in ...
Doen wij ook vaak! Ook lekker met falafel, sla, tomaatjes en knoflooksaus.. Offfff.. Vissticks, sla, tomaatjes en sausje van mayo+mosterd.. 😊

5 jaar geleden

Ik maak in de winter vaak een hele grote pan groentesoep en dan vries ik porties in: 2l boulion, 800 gr soepgroenten, 500 gr soepballetjes! Heerlijk, makkelijk en gezond

5 jaar geleden

Reactie op bloem1988

Ik maak in de winter vaak een hele grote pan groentesoep en dan vries ik po ...
Oohh heerlijk! Ik heb dit van de week gedaan :) ik had er zo'n zin in! (3 bakken soep op in anderhalf uur 🤤) En als ik soep maak dan doe ik ook altijd gelijk een grote pan idd :) Verder vind ik het nu heerlijk om een wokgerecht klaar te maken.. even rijst of mie koken, kip (of vlees wat je lekker vind) en groenten wokken, sausje erbij en je kan aan tafel.