14 Reacties
5 jaar geleden
Lastig! Wij hebben een extra matras op onze boxspring gegooid. Is dat misschien een optie?
5 jaar geleden
Ik had ook zo'n malm bed bij mijn vorige bevalling. Ik kon hem gewoon op de klossen zetten. Volgens mij had ik 6 klossen besteld. 2 aan de zijkanten en 1 in het midden per bord.
5 jaar geleden
Wij hebben dat bed ook en bij de eerste dat probleem ook, we hadden zulke hoge klossen dat ik 4 weken op logeerbed heb gelegen, kon mn bed neit meer in en kraakte aan alle kanten dus dacht dat hij door zou zakken, daarom ook hele kraamweek niet in bed gelegen #zoveelspijtvan nu hebben ze blijkbaar klossen van 7cm en we gaan er 8 onder doen ipv 4. Hopelijk helpt dat.... en anders weer op logeerbed maar hoop het niet. Evt extra matras zou ook nog kunnen proberen.
5 jaar geleden
Ons bed is 70 cm hoog. Ik heb voor de zekerheid matrasje erop gelegd. Bij ikea kun je een simpel matrasje van 10cm hoog halen voor 29 euro 🤭
5 jaar geleden
Er zitten inkepingen in de klossen waar die borden in passen. Zou er dan wel iets meer bestellen zodat je per bord 3-4 klossen kunt plaatsen om het gewicht te verdelen.
5 jaar geleden
Wij kunnen bij ons malm bed de lattenbodem nog iets omhoog doen, dus dat gaan we doen en dan inderdaad een matras extra er bovenop.. dan komen we een heel eind
5 jaar geleden
Reactie op Lvdb1994
Ik heb ook het MALM bed, heb er 6 klossen onder. 4 op de hoeken en aan beid ...
Heb vanmiddag klossen opgehaald maar helaas zijn de inkepingen smaller dan de malmborden, hoe heb je dat gedaan dan?
5 jaar geleden
Mogen jullie gewoon boven bevallen? Mijn verloskundige heeft gezegd dat zij wil dat de bevalling beneden plaatsvindt. Mocht ik toch met spoed naar het ziekenhuis moeten, dan willen ze niet dat je van boven moet komen. Ik ga zelf een hoog/laag bed huren, dit wordt meestal vergoed vanuit de zorgverzekering.
5 jaar geleden
Reactie op Tess1990
Mogen jullie gewoon boven bevallen? Mijn verloskundige heeft gezegd dat zij ...
Dat is heel erg wisselend per verloskundigepraktijk.
5 jaar geleden
Reactie op Tess1990
Mogen jullie gewoon boven bevallen? Mijn verloskundige heeft gezegd dat zij ...
Het mag altijd, maar of het verstandig is dat is een tweede. Je moet namelijk wel de trap af kunnen als je toch naar het ziekenhuis moet. Dit komt er al snel op neer dat ze je van de trap moeten tillen. Als je een hoger bmi hebt, mogen ze je niet tillen en moet de brandweer je uit het raam takelen. Dat spektakel moet je al helemaal niet willen. Linksom of rechtsom gaat er tijd verloren om je zo snel mogelijk naar het ziekenhuis te brengen als je boven bevalt.
5 jaar geleden
Wij hebben dit bed ook. Klossen passen niet. 6 kratten geleend bij de Albert Heijn. Ze kunnen lege kratten voor je bestellen. Na afloop netjes inleveren en klaar. Ze wisten ook waarvoor we ze gingen gebruiken en dat was prima. Die van Grolsch beugels waren de hoogste volgens mik