3 Reacties
5 jaar geleden
Zij start telkens het gesprek? Dan zou ik me niet zo'n zorgen maken. Mijn vriend is ook zo beleefd om telkens te antwoorden. Ik ben ook op berichten gestoot met een meisje. Zij die altijd stuurde , flirte,... hij antwoordde heel lief naar haar toe maar hij had niet door dat ze iets voelde voor hem. Mannen zijn soms clueless ook.. pas op.. ik was ook kwaad maar heb wel eens goed gepraat met hem. Heb erna ook nog 2x stiekem gekeken naar de berichten tussen hen en het gesprek was stop gezet nadat hij zijn excuses had aangeboden dat hij haar onwillig aan het lijntje hield. Praat er eens mee op een rustig moment en ga nog niet uit van het ergste :)
5 jaar geleden
Reactie op Saramiha
Zij start telkens het gesprek? Dan zou ik me niet zo'n zorgen maken. Mijn v ...
Heel herkenbaar. Heb het ook vandaag besproken en mijn man was zich ook inderdaad van geen kwaad bewust. Hij gaf al aan dat ze hem altijd berichten stuurt en hij daar netjes op antwoord. Hij had ook het gevoel dat ze een beetje eenzaam is en niet echt aandacht krijgt van haar eigen partner en daarom dus het ergens anders zoekt. Maar mijn man zoekt er verder niks achter. Ik zei dat hij haar zo wel een her lijntje houd en zij dan wel soort van hoop krijgt daarom. Vind het wel een super aparte meid als je weet dat deze man getrouwd is en bijna 2 kinderen heeft. Vind her super ongepast en smerig! Mijn man snapte mij heel goed en gaf aan het tegen haar te zeggen. Dat zij hem dus gewoon moet appen voor zakelijke dingen en verder niet. Het gesprek was fijn en nam heel veel zorg bij me weg. Mijn man was het helemaal met me eens en snapte mijn frustratie en zorgen. Dat vond ik al heel goed van hem. Hij is altijd zo lief en netjes en meiden zoals zij maken hier echt misbruik van. Vieze meiden ook! Zou nooit zo achter een getrouwde man aanzitten. Hoe hopeloos ben je dan..馃
5 jaar geleden
Reactie op Soetje2020
Heel herkenbaar. Heb het ook vandaag besproken en mijn man was zich ook ind ...
Tgoh, ik ben ooit ook in die situatie geweest van "de andere vrouw" . Jammer genoeg kies je niet op wie je verliefd wordt. Ik begrijp ook dat je dan sterk genoeg moet zijn om er van weg te stappen maar dit is niet allemaal zo simpel. Je zit echt in een twee strijd. Nu , ik denk als die man toen echt had aangegeven dat hij geen interesse had dat ik er ook niet zo ver in gegaan was. Dus een open communicatie is super belangrijk. Die man toen bij mij had de eerste stap gezet destijds en aangegeven dat hij niet gelukkig was. Was een gans andere situatie. Maar neemt niet weg dat ik toen ook serieus de grens ben over gegaan.. heb er ook zelf een punt achter gezet omdat ik me niet meer goed bij de situatie voelde en een enorm schuldgevoel had.