20 Reacties

6 jaar geleden

Ja hoor, geen probleem. Alleen niet te vaak natuurlijk haha. Lekker van gaan genieten!

6 jaar geleden

Volgens mij wel hoor. Zit niets op wat niet zou mogen.

6 jaar geleden

Ja hoor dit kan je gewoon eten

6 jaar geleden

Wat mij betreft wel...had ik vorige zwangerschap...en had een heel gezond babytje 馃槝馃

6 jaar geleden

Op de website van de MCDonalds zie je precies wat er in een Big Mac zit!

6 jaar geleden

Heb ik gister ook nog gegeten, mag gewoon! 馃憤馃徎馃槉 Laat het smaken!!

6 jaar geleden

Reactie op H91

Op de website van de MCDonalds zie je precies wat er in een Big Mac zit!
Oo goeie tip ik ga gauw kijken!

6 jaar geleden

Volgens mij mag je die gewoon hebben, zit sla op, saus, hamburgers en cheddarcheese en augurk. Als je googled op de big mac saus zie je de ingredi毛nten voorbij komen die daarin zitten, volgens mij kunnen die geen kwaadz

6 jaar geleden

Gister gehad! Zeker doen! 馃榿

6 jaar geleden

Oh heerlijk!! 馃槏 wat een goed idee 馃檲

6 jaar geleden

Oh heerlijk!! 馃槏 wat een goed idee 馃檲
Haha nou heh, net gecheckt.. de McDrive is open dus ik ben onderweg 馃殫

6 jaar geleden

Heb al zo lang trek in een cheeseburger en slappe patat met die saus van de Mac.... lekker hoor. Vorige zwangerschap had ik ze gemaild en de kaas die ze op de cheeseburger gebruiken was toen gepasteuriseerd. Maar... de kaas in de salades niet! Dus wel opletten bij de mac.

6 jaar geleden

Wahahahaha toevallig ook dit 馃檲 heb me ventje net weg gestuurd naar de Mac 馃槀 ik wil ook een bigmac(menu) kipnuggets en een mc fish 馃槀

6 jaar geleden

De sla gaat volgens my niet zo veilig zijn wie geen antistoffen heeft voor toxoplasmose

6 jaar geleden

Reactie op Spannend1

De sla gaat volgens my niet zo veilig zijn wie geen antistoffen heeft voor ...
Die is ook niet te krijgen nu

6 jaar geleden

Die is ook niet te krijgen nu
Er zit toch ook sla op de burgers?

6 jaar geleden

Reactie op meisje89

Er zit toch ook sla op de burgers?
Nu weet ik dat de sla op de hamburgers geen kwaad moet kunnen. Toevallig weet ik waar die gemaakt word en daar word die volledig gewassen en speciaal verpakt etc! Maak me minder zorgen om de Mac Donalds sla dan de sla die zo van het land verkocht word in de supermarkt

6 jaar geleden

馃槏鉂わ笍

6 jaar geleden

馃槏鉂わ笍
Leeekkerrrr eet smakelijk!!

6 jaar geleden

Oh ja dat had ik gisteren ook!! Zo'n zin om big Mac, gewoon opgehaald, want zit niks in wat je niet mag hebben.馃槉