In februari uitgeteld voor meisje nummer 2. De oudste is dan 2 jaar oud. Wat is fijner/handiger voor aan de kinderwagen een staanplankje of een zitplankje?
Heb zelf de Mutsi Evo, maar ze zij failliet. Nu verkoopt universele plankjes van Kidsriver. Ervaringen mee?
Wij hebben ook een musty kinderwagen. Je moet even goed kijken of de universele van kidsriver op jouw kinderwagen past. Bij ons paste die er namelijk niet op. We hebben uiteindelijk is bol eentje gevonden waar ze op kan zitten en staan.
Wij hebben de kidsit, een zitje. Aan de kinderwagen heb ik dan 2 loopies waar ze zich aan vast kan houden, is net wat steviger. Beetje lomp lopen, maar dat is even je weg vinden.
Ze vindt het fantastisch om als grote zus zo mee op pad te kunnen.
Wij hebben een duowagen, ABC Zoom Design... Maar zit wat minder leeftijd tussen, mijn 3e is al een half jaar en nummer 2 nog geen 2😅.... Ik loop nogal wat afstanden en vond het prettig om "gewoon" te kunnen lopen... Die meerijplankjes en zitjes zaten me in de weg.
Wij hebben ook de kidsit, aan onze Mutsy Icon. Bevalt goed, maar het lopen erachter is inderdaad onhandig.
Ik zou wel aanraden even te testen of je oudste er goed op kan en wil zitten. Ons nichtje zat er liever niet op, onze dochter juist heel graag.
Prima te verkrijgen via marktplaats overigens!
Heb deze week een bumprider sit board besteld, dat is er een met een zitje maar die kan je er ook afhalen en alleen het plankje gebruiken. Je zou hem op elke kinderwagen moeten kunnen instaleren, dus ben benieuwd of dat zo is
Wij hebben ook een musty kinderwagen. Je moet even goed kijken of de univer ...
Hi, welke mutsy wagen hebben jullie? Wij de mutsy evo urban nomad en ik ben op zoek naar zo'n plankje. De meesten lijken niet te passen op onze wagen (uit 2019).