141 Reacties

3 jaar geleden

Na 3 jongens krijg ik ook een meisje 馃グ ons eerste meisje

3 jaar geleden

Ik ben er gister achter gekomen dat we een meisje verwachten. Ik ben een beetje in shock maar weet niet zo goed waarom. We hebben al een lief jongetje en het "koningspaar" was altijd wel mijn droom. Gek he. Wij gaan a.s. zondag een reveal doen voor de opa's en oma's met een confettikanon en roze cupcakes.

3 jaar geleden

Hier ook eerste kindje en een meisje, zo leuk 馃グ

3 jaar geleden

Ik heb al een dochter en na 14 jaar krijg ik er nog een dochter bij 馃挅馃挅 馃巰 GIRL MOM 馃巰

3 jaar geleden

Leuk ik dacht heel lang dat ik een jongetje zou krijgen maar ging twijfelen omdat ik de laatste tijd 3 keer had gedroomd dat we een meisje zouden krijgen en nu blijkt her ook een meisje te zijn! Wij hebben geen voorkeur en zijn zo gelukkig met ons meisje in mijn buik! We kunnen niet wachten 馃グ馃グ馃グ

3 jaar geleden

Nee dit is mijn vierde, ik heb jongen, meisje, jongen en nu terug een meisje 馃挆

3 jaar geleden

Hier eerst 2 jongens, hadden altijd gezegd dat we 3 kindjes wilden en nu ook een meisje馃槏 al waren we zeker even gelukkig met een derde musketier

3 jaar geleden

Ik heb al een dochter van bijna 6 en nu een weer een meisje. Ik had sterk een voorgevoel dat het een jongen zou worden. Het was ff overschakelen maar ik ben zo blij met een meid erbij. En mijn dochter vind het fantastisch dat ze een zusje krijgt. 馃挅

3 jaar geleden

Na 3 jongens krijg ik ook een meisje 馃グ ons eerste meisje
Aaaah wat een verrassing. Lijkt me leuk na 3 jongens馃グ

3 jaar geleden

Hier ook ons eerste wondertje en het is een meisje!馃挅 Papa in sp茅 is helemaal hoteldebotel, haha!馃グ Te leuk om te zien!

3 jaar geleden

ONs eerste kindje word ook een meisje! 馃挅

3 jaar geleden

Leuke topic!! De papa hoopte op een meisje en kreeg bij de geslaxhtsecho tranen in zijn ogen (stoere man nog wel:p). Hij is in lovveee haha. Ik denk alleen dat ik me om een meisje wel meer zorgen ga maken omg...

3 jaar geleden

Jaaaaa ook mijn eerste kindje en team meisje!!!! Ben er heel blij mee ook al had ik een jongen verwacht. Nu inderdaad blij dat ik niet in team jongen zit haha

3 jaar geleden

Wij krijgen ook een meisje! Eerste kindje voor ons! Had geen voorkeur, wel een voorgevoel en dat klopte!

3 jaar geleden

Hier onze eerste ook een meisje klopte met mijn voorgevoel 馃挒 had het allebei super leuk gevonden maar zie mezelf nu al helemaal bezig met die haartjes straks en matchende oufitjes kopen hahaha

3 jaar geleden

Hier ook een meisje 馃槏馃槏馃槏 Wat een bijzonder gevoel!! Ons eerste kindje en nu weten dat we een dochter verwachten.. wauw 馃ぉ

3 jaar geleden

Wij hebben al een dochter van 6 en nu nog een meid erbij!!馃挆馃挆 Heerlijk straks twee prinsessen in huis! 馃槏

3 jaar geleden

Super leuk, ik sluit mij graag aan. Wij verwachten onze eerste schat begin december en weten sinds vorige week dat het een meisje is 馃挅 Ik had geen voorgevoel, mijn vriend dacht een jongen dus moest wel eventjes schakelen, wat ik begrijp. Al heeft hij vanavond een prachtige naam bedacht 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Mommjo

Super leuk, ik sluit mij graag aan. Wij verwachten onze eerste schat begin ...
Ik denk dat mijn vriend ook even moest schakelen. Hij is gek van voetbal en hij zag het helemaal vppr zich om samen te gaan voetballen haha. Maar meiden kunnen gelukkig ook voetballen馃ぃ

3 jaar geleden

Reactie op Girlboymom

Ik denk dat mijn vriend ook even moest schakelen. Hij is gek van voetbal en ...
Dan moet ik altijd aan mijn vader denken. Die wilde twee zoons die gingen voetballen. Uiteindelijk kreeg hij twee dochters die allebei zijn gaan voetballen! 馃槀 Ik zou het geweldig vinden als onze dochter ook gaat voetballen, is echt m鈥檔 passie. Maar als het niet is, is dat uiteraard ook prima!