187 Reacties

5 jaar geleden

Eerste kind bevallen op 37 weken , 2de 38 weken en nu derde kindje moet nog kome ben 38+3

5 jaar geleden

Eerste kindje is geboren met 40.4 weken in het ziekenhuis vanwege stuitligging. Om 9:00u vliezen gebroken, daarna weeën, ze is om 17:00u geboren, na half uur persen. Om 23:00u waren we thuis, wilde niet in ziekenhuis blijven en mocht naar huis. Nu zwanger van 2e kindje, 39 weken precies.

5 jaar geleden

38+3

5 jaar geleden

Ik heb hier laatst een topic over geopend, zoek even op "hoeveel weken bevallen" xx

5 jaar geleden

34.1

5 jaar geleden

Reactie op Demi1999

Ik heb hier laatst een topic over geopend, zoek even op "hoeveel weken beva ...
Is geen topic van te vinden

5 jaar geleden

Reactie op desirevdb

34.1
Hoe was je ervaring met de vroeggeboorte? Alleen als je dit wil delen natuurlijk 😊

5 jaar geleden

1ste: 37 weken 2de: 38+5

5 jaar geleden

Beide kids gehaald bij 41+1 door middel van inleiding

5 jaar geleden

Reactie op mariAm128

Hoe was je ervaring met de vroeggeboorte? Alleen als je dit wil delen natuu ...
Vanaf 29.6 weken had ik alles behalve een reguliere zwangerschap. Liep al 4 weken met gebroken vliezen, dus was al voorbereid op een vroeggeboorte. Het ging uiteindeljk alleen met dusdanig veel spoed, daar hebben we ons uiteraard niet op voor kunnen bereiden. Gelukkig is het allemaal goed uitgepakt. Het was in het begin een spannende tijd, maar nu vooral genieten. Na 2 weken ziekenhuis mochten we naar huis en de kleine man drinkt sinds die tijd ook volledig aan de borst. Hij groeit nu heel goed en is heel tevreden. Voordeeltje; van het verlof 16 uit 16 weken mét baby 😍🙈

5 jaar geleden

Reactie op desirevdb

Vanaf 29.6 weken had ik alles behalve een reguliere zwangerschap. Liep al 4 ...
Wat spannend zeg!! Nou gelukkig is het allemaal goed gelopen gefeliciteerd nog!

5 jaar geleden

37+1 Zo'n 30 uur, vanaf inleiding tot uiteindelijke keizersnede Totaal hebben we van 7 tot 11 november in het ziekenhuis gelegen Vanwege bilirubine was het voor Merel 2e test op 11 november de doorslag of ze mee naar huis mocht en voor mij of bij mij de eiwitgehalte was verminderd.

5 jaar geleden

39.1 weken zwanger en 7 Dec bevallen

5 jaar geleden

38+5 zwanger. Ging normaal ingeleid worden, maar uiteindelijk is het dan toch spontaan begonnen. 20uur arbeid om dan uiteindelijk te eindigen met een keizersnede. 4 nachten in het ziekenhuis gebleven (maar in België is dat normaal - 3 dagen bij een vaginale bevalling).

5 jaar geleden

1e kind 42.0 weken en 2e kind is nog in buik, 40.4 weken nu.... hij peinst er niet over om er tzt uit te gaan.

5 jaar geleden

40.1

5 jaar geleden

40 weken 2 dagen 🥰

5 jaar geleden

40w3d

5 jaar geleden

Ik ben ingeleid met 38+2 & bevallen met 38+3. Voor alle mama's die nog moeten veel succes 💙❤

5 jaar geleden

40 + 3! Eerste kindje. Spontaan begonnen met het breken van mijn vliezen.