187 Reacties
5 jaar geleden
Eerste kind bevallen op 37 weken , 2de 38 weken en nu derde kindje moet nog kome ben 38+3
5 jaar geleden
Eerste kindje is geboren met 40.4 weken in het ziekenhuis vanwege stuitligging. Om 9:00u vliezen gebroken, daarna weeën, ze is om 17:00u geboren, na half uur persen. Om 23:00u waren we thuis, wilde niet in ziekenhuis blijven en mocht naar huis. Nu zwanger van 2e kindje, 39 weken precies.
5 jaar geleden
Reactie op mariAm128
Hoe was je ervaring met de vroeggeboorte? Alleen als je dit wil delen natuu ...
Vanaf 29.6 weken had ik alles behalve een reguliere zwangerschap. Liep al 4 weken met gebroken vliezen, dus was al voorbereid op een vroeggeboorte. Het ging uiteindeljk alleen met dusdanig veel spoed, daar hebben we ons uiteraard niet op voor kunnen bereiden. Gelukkig is het allemaal goed uitgepakt. Het was in het begin een spannende tijd, maar nu vooral genieten. Na 2 weken ziekenhuis mochten we naar huis en de kleine man drinkt sinds die tijd ook volledig aan de borst. Hij groeit nu heel goed en is heel tevreden. Voordeeltje; van het verlof 16 uit 16 weken mét baby 😍🙈
5 jaar geleden
37+1
Zo'n 30 uur, vanaf inleiding tot uiteindelijke keizersnede
Totaal hebben we van 7 tot 11 november in het ziekenhuis gelegen
Vanwege bilirubine was het voor Merel 2e test op 11 november de doorslag of ze mee naar huis mocht en voor mij of bij mij de eiwitgehalte was verminderd.