434 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Hier kruipt ze achteruit.. Frustrerend
Ahhh vet lief!!

3 jaar geleden

Ahhh vet lief!!
Ja hahaha eerst heel trots.. En daarna gefrustreerd omdat d'r speelgoed verdwijnt.. (en zij klem onder de kast, bank, tafel, bed ligt)

3 jaar geleden

Gisteren voor het eerst ‘papa’ gezegd 🥳🤩. Dochter is bijna 7 maanden. (28 uur weeën, 9 maanden zwoegen, 7 maanden slapeloze nachten voor mama en wat zeggen ze als eerste.. papa 😋).

3 jaar geleden

Reactie op tb123

Gisteren voor het eerst ‘papa’ gezegd 🥳🤩. Dochter is bijna 7 maanden. ( ...
Ik heb gelezen waarom en het is heel positief! 😁 Een baby ziet zichzelf niet als eigen individu, vaak.. ziet hij/zij zich als 1 met 1 van de ouders, vaak de moeder.🥰 Op het moment dat je kind de ander gaat zien als een afgescheiden persoon dan is dat dus vaker de vader en daarom is papa het eerste woordje.

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Ik heb gelezen waarom en het is heel positief! 😁 Een baby ziet zichzelf ni ...
Aah nou dan tolereer ik het, haha 😬. Maar moet zeggen dat ze nu nog geen idee heeft tegen wie ze het zegt hoor, het is meer ons napraten. Maar wel een lieve gedachte!

3 jaar geleden

Ze doet nu tegenwoordig zelf haar speen in haar mond, ze zit zelfstandig. En ik hoorde haar voor het eerste mama zeggen maar alleen wanneer ze huilt 😂. En ze maakt een brom geluid als ik haar ff niet aankijk

3 jaar geleden

Reactie op tb123

Gisteren voor het eerst ‘papa’ gezegd 🥳🤩. Dochter is bijna 7 maanden. ( ...
Super handig! Als ze dan 's nachts wakker wordt of een vieze luier heeft, kan ze mooi papa roepen.

3 jaar geleden

De mijne heeft het schreeuwen echt ontdekt. En soms maakt hij een heel hand geluid alsof hij moet poepen. Hij wordt dan ook helemaal rood maar dit doet hij gewoon om te ontdekken. Haha eerst hebben we ons dood gelachen, nu is het meer.. uuhh doe 's normaal joh🤣

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

De mijne heeft het schreeuwen echt ontdekt. En soms maakt hij een heel hand ...
Hier ook…. Niet normaal wat een volume soms denk ik: mijn baby is stuk want ze piept en kraakt 😂

3 jaar geleden

De kleine meid gaat beginnen met zelf zitten.. ze zit een paar seconden zelf 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️

3 jaar geleden

Reactie op xMeliss.,

De kleine meid gaat beginnen met zelf zitten.. ze zit een paar seconden zel ...
Het is zoon dag...! Hier zette ik haar voor de grap neer.. En ze bleef gewoon zitten.... 🙈 Maar ook best lang.. Voor de zekerheid kussens omheen gedaan... Ik liep naar de keuken en terug, en ze zat nog steeds! 🙈 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Het is zoon dag...! Hier zette ik haar voor de grap neer.. En ze bleef gew ...
Bijzonder hè.. het gaat zo snel 🙈 Weet je wat leuk is met oefenen met zitten… benen op de bank en baby op schoot neerzetten! Hier heeft ze 15 minuten ongeveer bij me op schoot gezeten met haar bijtring ❤️❤️❤️

3 jaar geleden

Mijlpaal ~ wel een dubieuze ~ Mijn dochter heeft volgens de huisarts waterpokken 😅🙈 Net 7 mnd oud.. Kunnen we afstrepen!

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Mijlpaal ~ wel een dubieuze ~ Mijn dochter heeft volgens de huisarts water ...
Aiii veel last van?

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Aiii veel last van?
Slaapt slecht.. En wil graag aandacht.. Krabt niet echt nog 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Mijlpaal ~ wel een dubieuze ~ Mijn dochter heeft volgens de huisarts water ...
Oh nee en dan kan ze het later nogmaals krijgen omdat ze nu nog zo jong is

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Oh nee en dan kan ze het later nogmaals krijgen omdat ze nu nog zo jong is
Ik weet 't.. Ik ging naar de arts voor benauwdheid, en ze kijken haar aan en zeggen.. "goh heeft ze waterpokken?" deze moeder dacht.. Muggenbiltrn... 😂

3 jaar geleden

Sofie begon bij het boekje, in de achteruit modus bijna van het kleed af 🤪

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik weet 't.. Ik ging naar de arts voor benauwdheid, en ze kijken haar aan e ...
🤣 Oh haha. Het lijken ook soms wel muggenbulten. Vooral als ze er nog niet zo veel hebben in het begin. Wel heerlijk om er dan zo achter te komen. Heeft ze er last van verder?

3 jaar geleden

Reactie op LMR

🤣 Oh haha. Het lijken ook soms wel muggenbulten. Vooral als ze er nog niet ...
Merk er amper wat van.. Maar denk dat de top nog niet bereikt is.. Vanochtend waren het er meer dan gisteren 😂