434 Reacties

3 jaar geleden

#mega trots!!! Kruipen op de knietjes, welliswaar 10 cm, maar het is een begin. Tijgeren lukte al heel goed

3 jaar geleden

Vandaag zelf van liggen naar zitten gegaan 🥳 alleen terug is nog lastig dat gaat vrij lomp🙈

3 jaar geleden

Onze Noud gaat keihard! Met 6 mnd kruipt hij al (nu 7 mnd) en sinds een week kan hij zich al optrekken en blijft zo minuten lang staan. Aan de tafel vasthouden en dan verschuiven snapt hij nog niet (gelukkig). Nog meer baby’s die zo snel zijn?! Het echte baby is nu écht weg.

3 jaar geleden

Ik trof vandaag mijn baby staand in bed 🥺❤️

3 jaar geleden

Wow al die snelle baby’s 😍 Die van mij kan nog niet eens zelfstandig zitten 😅

3 jaar geleden

Reactie op Huismus

Wow al die snelle baby’s 😍 Die van mij kan nog niet eens zelfstandig zitte ...
Mijn dochter rolt pas sinds gister een enkele keer op een dag 😊

3 jaar geleden

Reactie op Huismus

Opeens kunnen ze het.. Maar zelfstandig zitten.. Kan 2 dingen zijn.. Zelfstandig gaan zitten.. Of neergezet worden en zitten 😂 Hier blijft ze zitten, zo een half uur. Als ze er zat van is doet ze "head first!!!" en na 3x echt neer geklapt te zijn.. Bedenkt ze zich nu 2x en laat de d'r heeeeeel voorzichtig zakken en ligt ze op de buik. 😂 Groot worden gaat met vallen en opstaan, 🙈

3 jaar geleden

Reactie op rosemaryn

Onze Noud gaat keihard! Met 6 mnd kruipt hij al (nu 7 mnd) en sinds een wee ...
Jaaa bizar Hier ook al ! 7 maanden bijna 8… hij kon al kei snel omrollen .. tijgeren en kruipen achteruit vooruit gaat sinds een paar dagen ook al… En sinds 4 dagen trekt tie zichzelf inderdaad ook al op in de box 🥺 zoo jammer dat we geen filmpjes kunnen delen , maar van rug naar buik , billen omhoog, op zijn knietjes en hup hij trekt zich op en gaat gewoon staan ! 😱 Het gaat zooo snel veel te snel alllemaal #WAARZIJNONZEKLEINEBABYS

3 jaar geleden

Reactie op Loeke95

Jaaa bizar Hier ook al ! 7 maanden bijna 8… hij kon al kei snel omrollen .. ...
Dat trotse gezichtje van hem… Zo van ; Kijk mama ik kan al staan hihi 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Loeke95

Jaaa bizar Hier ook al ! 7 maanden bijna 8… hij kon al kei snel omrollen .. ...
Wow al die baby's die staan😳 dan word het echt oppassen wanneer ze het huis gaan verkennen😅

3 jaar geleden

Reactie op Huismus

Mijn oudste van bijna 2,5 was met alles vrij laat zelfstandig zitten was volgens mij iets met 9 maanden inmiddels kan ze alles hoor😜 maar... sociaal was ze weer veel sneller ze praat nu met 2-3 woordzinnen en haar woordenschat word met de dag uitgebreider sociaal weet ze je ook perfect om haar vingertje te winden maar fysiek is ze nog vrij lomp en onhandig soms🙈 Ontwikkelen is veel breder dan rollen, zitten en staan!

3 jaar geleden

Reactie op rosemaryn

Onze Noud gaat keihard! Met 6 mnd kruipt hij al (nu 7 mnd) en sinds een wee ...
Pff hou op! Ons meisje rolde beide kanten om met 2,5 maanden, kan nu zitten, kruipen en zich overal aan optrekken om te staan… ons mooiste kerstcadeau is vandaag precies 7 maanden!

3 jaar geleden

Reactie op vdb1991

Pff hou op! Ons meisje rolde beide kanten om met 2,5 maanden, kan nu zitten ...
Leuk om te horen!! Noud is van 24-12. En hoe gaat het op sociaal vlak? Daar merk ik nu nog niks van zoals zwaaien, enkel handen uitsteken om opgepakt te worden haha

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Opeens kunnen ze het.. Maar zelfstandig zitten.. Kan 2 dingen zijn.. Zelfst ...
Naahhh, hij kan allebei niet hoor😂 Hij kan alleen maar liggen en dat wil die niet meer 🤔 Maar hij is wel heel sociaal, dus denk dat hij eerst dat ontwikkelt :-)

3 jaar geleden

Reactie op rosemaryn

Leuk om te horen!! Noud is van 24-12. En hoe gaat het op sociaal vlak? Daar ...
Eigenlijk ook wel goed, denk ik (geen idee wat ze met 7 maanden “moeten kunnen”). Ze reageert sowieso al een lange tijd op haar naam. En ze doet ons na met gezichtsuitdrukkingen. Het zwaaien hebben we nu een week lang geprobeerd en soms doet ze het wel soms kijkt ze heel geconcentreerd hoe wij dat doen! Ze wordt nu ook “liever” voor de hond, naar hem lachen en samen met speeltje spelen ipv kei hard slaan en trekken aan z’n haren😂 het woordje NEE snapt ze wel maar soms moet ze ook kei hard lachen als ze weet dat ze iets doet dat niet mag, je hoort aan dr lach dat ze weet dat ze ondeugend doet!

3 jaar geleden

Vanmorgen bij de overdracht aan mijn schoonouders zei onze kleine ineens "mama". 😍😍❤❤❤❤ zo'n bijzonder moment, werd er helemaal blij van 🥰 Gelukkig hoorde mijn schoonouders dit ook duidelijk en bestaat er geen twijfel meer over.😉

3 jaar geleden

Ons zoontje is bijna 7 maanden en staat. Trekt zichzelf op en staat nu. Kruipt ook al door het hele huis sinds dat hij 5 maanden is. Waar is die baby?😭Ik ben aan de ene kant trots, maar aan de andere kant is het mega vermoeiend en had ik me er niet op voorbereid nu. 😭

3 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Ons zoontje is bijna 7 maanden en staat. Trekt zichzelf op en staat nu. Kru ...
Jeetje dat is een voorsprong joh ! Kan me voorstellen dat je daar niet op voorbereid was. Geen tips hier, maar je kunt het ! Succes

3 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Ons zoontje is bijna 7 maanden en staat. Trekt zichzelf op en staat nu. Kru ...
Voorbereid is misschien wel geen 1 mamma volledig maar je groeit er in mee elke ontwikkeling moet je weer een klein stukje baby achterlaten😔. Wat ik wel mis is dat ze als klein babietje zo eindeloos op je arm kunnen liggen of tegen je aan... maar binnenkort komen de bewuste knuffels en kusjes en zeggen ze mamma dan smelt je hart weer🥰

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Voorbereid is misschien wel geen 1 mamma volledig maar je groeit er in mee ...
Jaa straks komt het moment dat je kleintje bewust zn hoofdje in je nek legt.. 🥰