434 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Jaa straks komt het moment dat je kleintje bewust zn hoofdje in je nek legt ...
Dat deed ons zoontje laatst.. Hij ging staan in bed.. Verloor z'n evenwicht en viel op z'n achterhoofd tegen het rand van het bed. Huilen en wat een verdriet. Hij kroop helemaal in m'n nek en hield me zo stevig vast. Ik moest bijna meehuilen.
3 jaar geleden
Reactie op Ishaya
Dat deed ons zoontje laatst.. Hij ging staan in bed.. Verloor z'n evenwicht ...
Ach arm kind.. leren gaat met vallen en opstaan maar dat zul je al wel honder keer gehoord hebben😅 het zal ook zeker niet de laatste knal op z'n hoofd worden hier zijn ze niet meer op een hand te tellen (lompe zus en ja ook beetje lompe mamma🙊🙈)
3 jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
Ach arm kind.. leren gaat met vallen en opstaan maar dat zul je al wel hond ...
Wat fijn dat je dit zegt. Hij valt nu 3x per dag. Vind het zo sneu. Ik ben elke keer net te laat. Kruipt dus onder alles door en wilt zitten of staan en dan bam tegen het ijzer van de stoel! Het went wel, maar als de kleine de eerste keer valt, ben je ook zooo verdrietig 😭
3 jaar geleden
Reactie op Ishaya
Wat fijn dat je dit zegt. Hij valt nu 3x per dag. Vind het zo sneu. Ik ben ...
Ik stond vroeger als kind altijd bekend als dat kind met die bult op dr hoofd. Hahaha zie je echt niks meer van hoor! T is idd leren vallen en weer op staan. Maar dat geld ook voor ons als mama's. Leren laten vallen en weer opstaan. Zolang het niet gevaarlijk is kunnen ze gelukkig wel tegen een stootje. En zo leren ze ook dat de kusjes van mama magisch zijn natuurlijk 🤭🥰
3 jaar geleden
Reactie op Ishaya
Wat fijn dat je dit zegt. Hij valt nu 3x per dag. Vind het zo sneu. Ik ben ...
Je bent zeker niet de enige!😘 zolang er maar niet al te gevaarlijke punten in huis zijn eventueel die hoekbeschermers kan je plakken
3 jaar geleden
Hij kan eindelijk op zijn buik rollen!♥️🤟💪 Duurde ff, maar je weet wat ze zeggen: 'steady and slow, wins the race'.
En nu slaapt hij op zijn buik.... Met zijn neus in het matras..😓🥴
3 jaar geleden
Reactie op Huismus
Om even hierop terug te komen... 🥺
Zoo 4 dagen later! Wat gaat dat dan ineens snel he🥰
3 jaar geleden
Reactie op Huismus
Om even hierop terug te komen... 🥺
Oh neeeeee!! Opeens kunnen ze het... Ik denk altijd, die slapen 's nachts niet, maar trainen van alles.. Wij slapen dus krijgen het niet mee.. Ze oefenen in de nacht, om zodra ze het echt kunnen, te kunnen laten zien 😂🙈
3 jaar geleden
Reactie op Clen
En zo trek ik mezelf op en sta ik ineens in de box 😭🥰
En zo trots ook!!
3 jaar geleden
Reactie op Huismus
Kleine maakt zoals ik het thuis noem “seksbewegingen” 😆
Hij zit op z’n han ...
Yep! Hier ook een die doet droogneuken haha 😂 En nee niet alleen als hij op de grond ligt ook staand en als ik hem vast heb🤦🏽♀️
Voornamelijk als hij heel erg blij en enthousiast is over iets 🤣💙
(Owww nu klinkt het nog fouter 😅)