434 Reacties

3 jaar geleden

Ukkie klapt in zijn handjes 馃ぉ

3 jaar geleden

Hier kruipt ze al, en wil overal gaan staan.. ze worden te snel groot 馃槶馃槩

3 jaar geleden

Jaaaaa hij staat ! 馃グ馃グ馃グ ik zag het en was zo trots dat ik er tranen van in mijn ogen kreeg #emomama... haha

3 jaar geleden

Mijne is 8 maanden en kan nog maar net rechtop zitten馃槀 staan of kruipen doet ze nog niet

3 jaar geleden

Reactie op xx_cc

Mijne is 8 maanden en kan nog maar net rechtop zitten馃槀 staan of kruipen do ...
Hier net zo hoor. Volgende week 8 maanden

3 jaar geleden

Hier is ze vandaag uit de box gevallen 馃槼, ze kan zelfstandig zitten (de box staat op de helft) hoe ze het voor elkaar heeft gekregen geen idee, wij waren net in de keuken. We zijn naar de huisartsenpost geweest, alles was goed gelukkig maar we zijn ons wel kapot geschrokken!

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Jaaaaa hij staat ! 馃グ馃グ馃グ ik zag het en was zo trots dat ik er tranen van i ...
De mijne stond vanmorgen ineens op handen en voeten, vond dat al zo leuk 馃グ echt staan doet ze alleen op schoot of tegen de rugleuning van de bank.

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Hier is ze vandaag uit de box gevallen 馃槼, ze kan zelfstandig zitten (de bo ...
Oh nee! Een van de ergste nachtmerries. Hoe gaat het verder met jou? Kan me indenken dat je er een beetje van de kaart van raakt

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Oh nee! Een van de ergste nachtmerries. Hoe gaat het verder met jou? Kan me ...
Ik ben verpleegkundige en zag al gauw dat het goed ging met haar en was daardoor gerust, wel echt een mega schuld gevoel dat de box op de helft stond, terwijl dit blijkbaar al niet meer kon.

3 jaar geleden

Reactie op xx_cc

Mijne is 8 maanden en kan nog maar net rechtop zitten馃槀 staan of kruipen do ...
Hahah same!

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Ik ben verpleegkundige en zag al gauw dat het goed ging met haar en was daa ...
Niet schuldig voelen. Ze kunnen soms van de een op andere dag wat nieuws dus daar kunnen we soms niet op voorbereid zijn. Het belangrijkste is dat het goed gaat met haar.

3 jaar geleden

Vandaag van 3 naar 2 flessen gegaan 馃コ kreeg er nauwelijks nog melk in na zijn boterham en dacht laat ik eens proberen m weg te laten vandaag. Meneer ging gewoon slapen zoals altijd na zijn boterham 馃槵

3 jaar geleden

Mijlpaal... Ik ben officieel veranderd in "mountain mama" het klimtoestel van mijn dochter... Zodra ik op de grond zit, tijgerd ze naar mij toe, grijpt ze mijn handen, schopt d'r voeten naar voren (geen idee hoe, maar 't gebeurt) en ze klimt omhoog 馃槀

3 jaar geleden

Mijn dochter kruipt niet vooruit maar achter uit 馃槀馃槀

3 jaar geleden

Reactie op xx_cc

Mijn dochter kruipt niet vooruit maar achter uit 馃槀馃槀
Haha mijn zoon ook, en dan heel verbaasd kijken van "huh? Hoezo ga ik de verkeerde kant op!"

3 jaar geleden

Jeetje wat een week馃槺 tijgeren is kruipen geworden, optrekken tot staan lukt nu ook met 1 hand en als het object schuift als ze er tegen leunt stapt mevrouw vrolijk mee馃挭馃徎 Ze eet broodjes in 4 gesneden en hapt heerlijk zelf af.. en wat maken haar nieuwe vaardigheden haar gelukkig馃挄馃挄

3 jaar geleden

Reactie op LiekeWie

Jeetje wat een week馃槺 tijgeren is kruipen geworden, optrekken tot staan luk ...
Wat goed! Knap hoor.

3 jaar geleden

Reactie op LiekeWie

Jeetje wat een week馃槺 tijgeren is kruipen geworden, optrekken tot staan luk ...
Ha! En of.. 馃檲 Afgelopen dinsdag besloot ze vooruit te gaan kruipen, donderdag begon ze te klimmen tot staan en gisteren zet ze opeens dr 1e stappen.... 馃槄 't evenwicht is ver te zoeken maar toch.. 馃槄

3 jaar geleden

Mn kleintje kan nu redelijk los zitten op de grond zonder te steunen. Moet ik hem wel neer zetten 馃檲 maar echt wel een paar minuten 馃グ en lekker staan tegen iets aan wordt hij ook echt blij van! Hij probeert wel steeds van lig naar zit te gaan maar dat lukt nog niet. Komt er wel aan volgensmij. Heerlijk he al die nieuwe fases

3 jaar geleden

Sofie gaat steeds beter kruipen, het zijn nu nog kleine stukjes vooruit en dan op haar buik laten vallen, en ze kan sinds gister ook helemaal zelf van lig naar zit 馃槏 trotse mama hier 鉂わ笍